Vivix untuk ibu berpantang bersalin czec yang nak cepat sembuh

Assalamualalaikum. Seronok sangat saya nak share testimonial ibu berpantang seorang ni. Sebelum ni saya dah dengar kawan sendiri yang ambil vivix dan rekomen pula pada saya suruh ambil Vivix Shaklee waktu berpantang, memang sangat berkesan.

.
Testimonial ni dari ibu yang bersalin anak ke -6. Agak2 kalau kita anak ke-6, cergas ka? Pembedahan pulak tu. Alhamdullillah ibu ni sangat puas hati bila berpantang kali ni dibantu oleh Vivix.
.

"Saya ambil Vivix masa berpantang. Berdalin czec. Hari ni dah 40 hari. Hari kedua dah ambil Vivix, memang luar biasa. Boleh bangun dan terus berjalan. Hari kelima dah rasa sangat sihat. Pergi klinik pun laju ja jalan. Ib-ibu czec lain pun hairan.  Anak langsung tak ada jaundis. 

Ini perbezaan saya ambil vivix untuk anak ke 6 dan memang beza dengan anak-anak lain yang tak ambil vivix. Sehari 4 sudu vivix saya ambil. 3 botol habis dalam 40 hari. Bulan ni promosi memang melompat happy !"

Best tak? Saya tahu ramai ibu bersalin melalui pembedahan alami pengalaman berpantang yang payah, sakit dan lambat baik terutama di bahagian perut dan tulang belakang. 

Kelebihan Vivix Shaklee membantu ibu berpantang kerana ia 
- memulihkan sel-sel yang rosak.
- mengembalikan tenaga pada sel
- pelihara sel yang masih sihat.

Seperti yang kita tahu, ibu bersalin ni banyak urat putus tu yang jadi pelupa tu, rahim yang perlu dipulihkan, tenaga yang banyak hilang dan perlu pula tenaga untuk menyusu bayi.
.
http://www.mysupervitamins.com/2015/03/manfaat-vivix.html?m=1


Dengan keistimewaan Vivix formula resvaratrol dari tumbuhan iaitu
- anggur muskadine
- lobak ungu
- eldeberi
- poliganum cuspidatum
InsyaAllah, ibu berpantang dalam pulih lebih cepat dan segar.

Ida Khairani
www.mysupervitamins.com

Pengedar Shaklee Setia Alam, Bandar Bukit Raja dan Shah Alam.
Kami turut membuat pengeposan ke seluruh Malaysia dan pastinya beserta konsultasi eksklusif !



ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.