Elak dan kecutkan cyst dengan anti oksida

Apa itu cyst ? Cyst adalah ketumbuhan kecil bukan kancer yang mengandungi air, darah atau tisu yang tumbuh secara abnormal di dalam tubuh kita. Ovarian cyst adalah cyst yang tumbuh secara abnormal di dalam cyst. Ada yang kecil, ada yang besar hingga orang menyangka seseorang itu mengandung. 

Ibu mengandung juga berkemungkinan mempunyai cyst. Ada cyst yg tidak bahaya dan boleh kecut sendiri apabila kandungan semakin membesar. Ada cyst yang terpaksa dibedah untuk elak dari merbahayakan nyawa. 

Testimonial di link ini. http://www.mysupervitamins.com/2012/04/altenatif-semulajadi-mengecutkan-cyst.html 

Other types of cysts include:

  • Polycystic ovaries. In polycystic ovary syndrome (PCOS), the follicles in which the eggs normally mature fail to open and cysts form.
  • Endometriosis . In women with endometriosis, tissue from the lining of the uterus grows in other areas of the body. This includes the ovaries. It can be very painful and can affect fertility.
  • Cystadenomas. These cysts form out of cells on the surface of the ovary. They are often fluid-filled.
  • Dermoid cysts. This type of cyst contains tissue similar to that in other parts of the body. That includes skinhair, and teeth.

GLA dan Carotomax 

Kebaikan:
 ✅Tinggi aktioksida memberi perlindungan pada sel.

Kelebihan GLA :
🔸membantu mengatur kembali hormon yg tidak teratur yang menjadi antara punca cyst.


.
Carotomax :
🔸Kaya dengan beta carotin dari sumber tumbuhan yang menentang radikal bebas dan melindungi sel sihat dr menjadi punca cyst.
.
Pastikan pesakit cyst menjaga makanan dengan sebaik mungkin.
👉🏻elakkan makanan sedia diproses.
👉🏻elakkan ayam yang disuntik hormon.
👉🏻try go for natural food :)
.
Untuk order & konsulatasi: .
Hubungi: 
Ida Khairani 
www.mysupervitamins.com


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.