Shaklee JB berpindah !

Assalamualaikum. Ini rupa Shaklee

Cawangan Johor yang baru. Lebih luas dan cantik !!! 

Di mana tu? Ini alamatnya..

47-51, Jln Molek 3/20, Taman Molek, JB. Kalau sesat, call la no ni,  07-3507245. Pasti dilayan dengan baik oleh staff Shaklee.

Saya mengalu-ngalukan ahli baru yang berminat menjadi anak didik saya di Johor ni. Bolehlah saya turun lebih kerap ke sana. Singgah Legoland terus.. Huhu.

Jadi, sesiapa yang berminat nak ke branch Shaklee dan mendaftar menjadi ahli Shaklee untuk makan sendiri atau membina perniagaan Shaklee, boleh register ahli dan catatkan ID saya sebagai upline, 846056, Ida Khairani.

Kalau kurang yakin, boleh hubungi saya dahulu untuk bersembang dan saya guide tentang pendaftaran. Pasti anda nak mencuba sesuatu supplemen yang sesuai dengan keadaan dirikan. Itu yang penting, dapatkan konsultasi dari saya duhulu supaya tepat membeli mengikut keadaan diri.


Selamat berkunjung ke cawangan baru Shaklee Johor di Taman Molek ni tanpa sesat-sesat ya. Shaklee, menang membeli, menang memakai. Ingat Shaklee, ingat Ida. 846056. ;)

Ida Khairani
admin@mysupervitamins.com

Promo Ostematrix, Advanced Joint & Vitalea sedang berlangsung sepanjang Februari 2015! Jangan Lepaskan !

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.