Cara Untuk Berjaya Dalam Shaklee Tahun 2015

Untuk persediaan mendapat yang TERBAIK, kita kena fikir yang TERBAIK! Mari kita kayakan diri dengan ilmu. Nak buat apa pun wajib dengan ilmu untuk betul-betul berjaya. Untuk berjaya dalam Shaklee, saya kongsikan Cara Untuk Berjaya Dalam Shaklee Tahun 2015. Tip ni, saya kongsikan di ibustory.com, jadi untuk pembaca Mysupervitamins, saya kongsikan lagi di sini.

Macam mana nak berjaya dalam bisnes Shaklee yang tak susah dan tak senang ni? Sebenarnya kalau kita FOKUS dan follow rapat-rapat apa yang mentor pesan, tempoh bersusah-susah tu kita yang tentukan sendiri..1 atau 2 tahun.. Kalau tak berapa nak fokus, tempoh bersusah-susah tu lebih lamalah.. Namun kalau kita konsisten dan tak putus asa, insyaAllah tetap akan tiba waktu bersenang-senang tu..

Apa maksud bersenang-senang tu? Waktu menuai hasil kerja keras kitalah.. Boleh melancong atau tunaikan segala hajat dan impian kita dengan enjoy sekali !

seminar menambah ilmu oleh jutawan master cery
 

Apa Cara Nak Berjaya Dengan Shaklee Tahun 2015?

 
Falsafah-Shaklee

1. Kenal Syarikat iaitu 'Shaklee'

Kenal dan baca pasal company Shaklee. Jatuh Cinta..Suka dan bangga dengannya. Siapa pengasasnya? Dr. Forrest Shaklee ! Kenapa dicipta vitamin semulajadi dan apa kisahnya... Kalau kita ambil tahu, mesti kita rasa special dan bertuahnya wujud company Shaklee ni.. Walk The Talk ! Sentiasa menjaga alam dan yakin kita dapat sembuh dan sihat dengan hasil bumi tanpa merosakannya.

Info-Syarikat-Shaklee

2. Kenal Produk Shaklee

Produk Shaklee ni banyak tau! Dari supplemen yang dipaten dan paten tertunda, produk kecantikan dan kebersihan isi rumah. Semuanya hijau, selamat dan berkesan! Perlulah study dalam-dalam tentang setiap produk Shaklee dan kenapa perlu pilih Shaklee berbanding jenama lain. Bila dah tahu, baru kita yakin untuk menggunakannya dan berkongsi pada orang lain.
Betulkah-Shaklee-Bagus?

3. Jaga Pelanggan Shaklee

Pelanggan kenalah jaga betul2. Follow up. Itu bezanya MLM Shaklee dengan supplemen lain yang dijual di farmasi. Di farmasi, adakah orang yang akan contact tanya ok tak ok produk tu selepas kita dah guna.
Shaklee-is-about-sharing

4. Master Checklist !

Master Checklist kami merangkumi banyak aspek.. All rounded ! InsyaAllah dalam kita berniaga, yang halal kita jaga. Yang memberi rezeki kita utamakan. Bila yakin dan konsisten dengan amalan Master Checklist ni, customer akan datang sendiri, insyaAllah.
 
Selain tu, ada lagi Cara Nak Berjaya Dengan Shaklee Tahun 2015 dengan menggunakan Tip Pikat Pelanggan dengan  menyentuh 5 Lampu Ajaib yang memotivasikan manusia untuk bertindak! Walaupun kami sering berhubung secara online untuk coaching, namun sentuhan magika secara bersemuka ni memang best ! Sebab tu, saya nasihatkan anak Shaklee Extraordinary Team, jika mahu berjaya rebut ja segala peluang yang ada untuk menuntut ilmu. Nak berjaya jangan beralasan ! Kena rajin dan rajin !

InsyaAllah, tahun 2015 ni kami akan reach lebih ramai orang untuk dibantu. Sama-samalah kita menjadi lebih Sihat dan Nikmati kehidupan ini dengan mencari rezeki yang halal dan redha Allah. Di akhirat juga kekal selamanya. Kalau kita konsisten Tip Nak Berjaya dengan Shaklee Tahun 2015 ni betul-betul, tambah pula dengan coaching online dan offline, insyaAllah impian kita akan tercapai ! 

Shaklee Invites You To Dream Again !


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor ID 846056


Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE

Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.