Video Cara ke Shaklee KL dan Cara Daftar Ahli

Ramai betul yang sesat untuk ke Shaklee Cawangan KL yang baru.. Cawangan Shaklee yang baru terletak di Sri Rampai, bukan lagi Wangsa Maju.

Rupanya nama jalan Shaklee KL baru tu sudah ditukar kepada Jalan Seri Rejang 3. Shaklee KL ni adalah corner lot. Bangunan shoplot baru ni terletak di sebelah tasik. Kalau ikut waze, nama tasik tu tasik Setapak. Alamat penuh SHAKLEE KL yang baru,

    NO. 32, JALAN SERI REJANG 3, TAMAN SRI RAMPAI, KL
Kalau dari jalan utama, kedai yang row depan yang boleh jadi land mark adalah Open University dan Kedai Cendol Wahab. Haaa, kalau nampak tu dah boleh masuklah ya.. Terus ja ke row belakang, sampai jumpa Seri Rejang 3.

Ini saya prepare video khas untuk yang mencari Bagaimana Cara ke Shaklee KL.
  



Jika anda berminat sertai kami dan membeli pada harga special ahli, bolehlah mendaftar dengan menggunakan ID saya, 846056 Ida Khairani sebagai upline atau sponsor semasa walk in di cawangan Shaklee KL ni. Kalau nak saya registerkan atau tunjuk ajar cara register sendiri semasa walk in boleh hubungi saya. Untuk saya registerkan online, boleh isi membership form ni ya.

Keistimewaannya pastilah dapat harga yang lebih murah dan jika serius dan bersungguh-sungguh hendak jana income dengan menolong orang, boleh hubungi saya terus di talian 013 488 2382. Nak tahu lebih pasal kelebihan sebagai ahli shaklee di sini. Saya juga ada ceritakan banyak di blog http://ibustory.com termasuklah trip ke US baru-baru ni.

Semoga anda semakin sihat dan tak stress lagi selepas mendapat tip Cara ke Shaklee KL ni! Ni saya ada snap gambar peta dari Waze untuk ke sana.




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor ID 846056


Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.