Pengedar Shaklee Ipoh

Adakah anda tahu Shaklee ada cawangan di Ipoh Perak. Senang sangat orang Ipoh nak dapatkan Shaklee tau. Cawangan Shaklee Ipoh letak betul-betul kat Bandaraya Ipoh. Alamatnya


Shaklee Cawangan Ipoh Perak, 
32, Medan Istana 1,

Bandar Bercantum,
Ipoh, Perak.

Map untuk lokasi cawangan Shaklee Ipoh macam di gambar ni



Satu cara ke Cawangan Ipoh Shaklee seperti di bawah ni :

Kalau dari highway Utara Selatan arah utara, exit ke Ipoh menghala ke Jalan Kuala Kangsar.

Terus ja jalan tu sampai jumpa Jalan Raja Muda Aziz, susur kiri.

Kemudian ambil kiri menuju ke Jalan Istana menuju Bangunan Perak Darul Ridzuan.

Belok kiri di Lorong Istana dan ambil jalan kiri pertama ke Medan Istana 3.

Kemudian ambil simpang kanan ke Medan Istana 6 dan kiri ke Medan Istana 5.

Lagi sekali kiri ke Medan Istana dan last kiri ke Medan Istana 1. Cawangan Shaklee Ipoh akan ada di sebelah kiri, di Medan Istana 1.








Banyak cawangan Shaklee kat Malaysia macam HQ dan KL dah pindah ke lokasi lebih besar, maklumlah pengedar Shaklee semakin ramai so sesaklah. Nak bagi lebih conveniet, so Shaklee yang semakin untung, pindah ke kawasan baru. Yang Ipoh belum lagi. 


Jadi Ahli Shaklee bersama kami

Sebenarnya, saya mencari bakal pengedar Shaklee Ipoh untuk dijadikan anak didik. So feel free to register sebagai downline saya jika berkunjung ke sana. Caranya : 

Beli registration form rm3 untuk 10 keping. Isi detail dan letakkan nama saya, Ida khairani sebagai sponsor. Shaklee ID 846056. Selepas dah register jadi downline tu, hubungi saya di talian 013 488 2382 untuk konsultasi dan coaching yaa!! Saya ready untuk mengajar jika anda serius nak membina perniagaan shaklee anda! 

Namun, kalau anda cuma nak jadi ahli dan tak nak bisnes cuma untuk dapatkan harga ahli semasa membeli di cawangan Ipoh dan serata Malaysia, boleh juga register. Sila sila.. Guna ja id 846056 saya sebagai sponsor. Oh ya, ramai juga 'penunggu gua' di cawangan. So hati-hati. Pastikan anda letakkan saya sebagai upline jika mahukan tunjuk ajar dari saya ya.

Selain tu, saya boleh ja nak register secara online. Maklumlah sekarang Shaklee semakin memudahkan para pengedarnya. Kita boleh order & register keahlian Shaklee secara online ja. Saya hanya perlukan maklumat diri yang korang boleh hantar via email ke admin@mysupervitamins.com atau whatapps ja beserta bayaran keahlian seumur hidup shaklee sebanyak RM65. Boleh terus beli barang masa register tu juga tau. Punyalah senang lagi kacang! Untuk FAQ pasal membership Shaklee klik link ni


Wakil Shaklee kami di Perak

Jika korang sekadar mencari pengedar shaklee di Ipoh, Perak untuk cod produk Shaklee yang best ni, boleh hubungi cikgu Iela, 014 5093873. 

pengedar shaklee perak, ipoh



Selain tu, yang tinggal di Siputeh boleh contact cikgu Rumaizah, 016 5519641. 


pengedar shaklee perak, siputeh




Produk shaklee ni berkesan dan selamat. Sebab tu hari demi hari ramai yang sertai kami sebagai pengedar sah Shaklee. Kami memerlukan lebih ramai wakil di Perak dan Ipoh. Mungkin anda pengedar shaklee seterusnyaa!! 



Ida Khairani Ahmad
www.mysupervitamins.com
013 488 2382

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.