Cawangan Shaklee Seberang Jaya dan cara ke branch Penang

Ola ! Ingat sihat sebelum sakit ! Oleh kerana ramai yang sudah bijak mencari supplemen untuk kekalkan kesihatan, ramailah yang call saya tanya cara nak ke cawangan Shaklee yang baru. Comel tau. Sejak dulu website saya selalu orang ingat official website Shaklee, sebab dulu namanya Shaklee2u.com . Untuk
memenuhi permintaan ramai, saya kongsikan lokasi baru cawangan Shaklee Seberang Jaya ni.

Cawangan Shaklee Pulau Pinang yang baru masih lagi terletak di Pusat Bandar Seberang Jaya iaitu Bandar Sunway. Berada di deretan kedai baru. Dari belakang Petronas Seberang Jaya tu, terus ja sebab memang jalan tu one way. Kedai akan ada di row paling hujung di shoplot baru, di sebelah kiri anda! 




Alamat Shaklee Cawangan Pulau Pinang yang baru adalah :
No 81, 3 & 85 Jalan Todak 6,
Pusat Konersial Sunway Perdana,
13700 Seberang Jaga, Pualau Pinang

Sesat juga boleh call branch seperti ni di atas.
Kalau nak jadi customer saya dengan beli menggunakan shaklee iD 846056, bolehlah call saya untuk tanya direction di 013 488 2382, khas untuk customer aja tau. Hehe. Lepas berjaya beli tu, call balik . Saya bagi eksklusif konsultasi terus ! 


Ida Khairani
admin@mysupervitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.