Performance Drink, Energizing Soy Protein dan Meal Shakles melengkapkan diri untuk berpuasa





Mighty 3 Gem ini adalah pilihan bijak untuk seisi keluarga.

Mai saya cerita satu2 macam mana ia perfect for each other

Meal Shakes ni mempunyai, protein, kalsium, serat, vitamin dan mineral lain. Rasa original vanila dan berbau harum. Macan aiskrim vanila tu.
Jadi, walaupun berpuasa badan tetap sihat kerana telah dibekalkan dengan nutrien yang mencukupi semasa sahur.

Meal Shake ni lengkap untuk yang nak berpuasa, anak kecil yang susah nak makan jadi kuranglah nutriennya, sarapan atau sahur untuk anak ke sekolah, suami ke tempat kerja, isteri yg bekerja di rumah atau di luar atau orang tua yang susah nak telan pil vitamin.



Energizing soy protein pula adalah non-gmo iaitu original dan bukanlah diubah secara genetik untuk menjadi yang terbaik dan berkualiti tinggi. Soyanya tidak dicuci dengan alkhohal tetapi dengan air jadi kandungan isoflavon yang bermanfaat terpelihara.

ESP ini bagus untuk kesihatan payudara, prostat dan menapaus kerana mengandungi fitoestrogen.
Lagi, oleh kerana protin yang asli dan bermutu, sel dalam badan kita turut terhasil menjadi sel yang sihat. Sebab itulah ia bagus untuk orang yang sedang dalam pemulihan selepas operation, bersalin atau accident kerana protein membina dan memperbaiki tisu badan.

Yang bonusnya, ramai pula yang berjaya mencantikkan muka kerana sel kulit semakin sihat.Oh ya, indeks glisemiknya juga rendah jadi kita akan bertenaga lebih lama, baguslahkan untuk orang berpuasa. Tak adalah penat lesu ja. Kadar gula dalam darah juga sentiasa rendah, memang terbaiklah untuk yang nak kuruskan badan.

Ok, macam mana pula dengan performance drink. Performance drink ni sangat best kerana ia mengekalkan kandungan air dalam badan.

Memandangkan kita berpuasa dan tak minum air sepanjang hari, Performance drink membantu mengurangkan rasa dahaga itu dan membantu badan untuk meneruskan fungsinya. Keperluanya meningkat tambah-tambah buat ibu menyusu yang kehilangan air semasa mengepam di siang hari.

Atlit, orang yang suka bersukan, pergi gym, main futsal, berbasikal pun memang tak tinggallah Performance Drink ni.

Berminat untuk mencuba Mighty 3 Gem yang sedap dan berkhasiat ni, bolehlah roger saya. Special price lagi:)

Ida Khairani
admin[@]mysupervitamins[.]com

- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.