Pahala & Syurga dengan melawat orang sakit






Rasullulah s.a.w said," Heaven calls out to anyone who visits a sick person. You are good and your path is good. May you enter your residende in Paradise." (Fiqh As Sunnah)

Semoga para jururawat, doktor dan pekerja kesihatan dapat membetulkan niat agar diberi ganjaran pahala menziarahi orang sakit dan mendapat tempat si syurga Allah.

Sesungguhnya Allah itu Maha Pemurah. Hopefully dengan menjual supplemen untuk kesihatan ni pun mendapat ganjaran dari Allah. Amin.. Namun, saya mendoakan kita semua diberi kesihatan supaya diberi peluang menziarahi orang sakit, menolong orang susah dan mendoakan mereka.

Doa mereka juga mudah dimakbulkan Allah. Jadi perbanyakkan berbuat baik pada orang susah dan mudah-mudahan terbuka pintu hati mereka untuk mendoakan kita.

Untuk kita berkemampuan menolong orang susah, kita haruslah sentiasa berusaha mencari rezeki yang lebih dan mementinglan kesihatan. Orang kaya lebih berpeluang dan mampu untuk membangunkan ummah. Wajiblah kita berusaha menjadi lebih baik dari semua aspek dan menyumbang ke jalan Allah dan negara.

:) :) :)

Hari ni ada Shaklee Conferense di One Hotel, Damansara Utama. InsyaAllah akan dilancarkan 2 produk baru iaitu, Cologen Powder dan Joint Health. Bunyinya pun dah menarik. Feel free to join.

Last but not least






Ida Khairani
www[.]mysupervitamins[.]com
013-4882382
admin[@]mysupervitamins[.]com


- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.