Cara hilangkan silau mata dengan berkesan

Cara hilangkan silau mata dengan berkesan adalah dengan makan makanan yang tinggi beta kerotin. Beta keratin adalah pro-vitamin A. Maksudnya asalnya beta kerotin kemudian bila badan perlu baru ditukar pada vitamin A. Vitamin A memang kita tahu sangat bagus untuk kesihatan mata.

Amalkan makan beta kerotin yang terdapat pada tumbuhan dan buah-buahan pada kuantiti yang tinggi. Lagi mudah, amalkan Carotomax Shaklee. Apa sumber makanan yang tinggi beta kerotin ni?



Dalam Carotomax Shaklee, mengandungi buah dan sayur yang kaya beta kerotin. Kandungan Carotomax adalah dari rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan beberapa lagi. Selain untuk mata manfaat carotomax adalah untuk kesihatan kulit dan mencegah kanser.

Ini testimonial Kakak Tasnim amalkan Carotomax dan terkejut sebab silau mata sudah hilang dan power mata maintain bila buat check up. InsyaAllah dengan pengambilan yang lebih lama secara konsisten, power mata boleh turun lagi.. Aminnn..






Wow ! Silau mata dah hilanglah !!!!


LAGI KEBAIKAN CAROTOMAX UNTUK MATA :


- Selamat diambil berbanding sumber vitamin A lain kerana pengambilan vitamin A berlebihan boleh menjadi toksin yang beri kesan buruk pada badan pulak, sedangkan dengan Carotomax, vitamin A hanya ditukar bila diperlukan badan.

- banyak dari kita rabun malam.. Carotomax membantu mengurangkan gejala ini selain bantu dalam masalah mata kering, glaukoma dan kataraks.

-pelihara lapisan luar kornea mata.

Untuk pelihara kesihatan mata kita, mulai sekarang amalkan Carotomax dan makanlah makanan kaya beta kerotin. Roger akak ya untuk tahu lebih banyak kebaikan Carotomax dan membuat pesanan!



Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.