Apa kelebihan sertai Shaklee dengan kami di iReach

Semalam saya di telah diumumkan sebagai pemenang 2 kotak Collagen SHAKLEE percuma. Harga COLLAGEN SHAKLEE ni RM298 tau. Kalau 2 kotak, dah RM596. Ini adalah hadiah kemenangan dan kelebihan untuk team saya di bawah iReach Shaklee selepas berjaya score jualan Vivix dan ESP untuk bulan Mac. Collagen Shaklee nilah yang bantu jerawat-jerawat saya habis kering dan mengecut waktu saya teruk diserang selain banyak lagi kelebihan lain.



Di bawah iReach Shaklee, kami sering adakan  pertandingan supaya dalam bisnes, kita enjoy, usaha dan ada reward yang menanti. Selain perkongsian ilmu setiap hari, kuiz dan pertandingan ini mengeratkan hubungan sesama kami dan tambah skill tau. Syokkan kelebihan-kelebihan ni, lain dari group lain.

Bulan lepas pula, saya dapat hadiah Pencuci Muka Nutriwhite Shaklee, Gentle Deep Foaming Cleanser yang berharga RM95 ni. Kalau siapa nak beli, boleh roger ya. Kan masyuk tu... Menjual tanpa modal! Best tak?



Ini juga sebab jualan Vivix. Vivix ni adalah supplemen yang sangat powerful untuk membantu sel kita melawan penyakit, dari penyakit biasa ke kronik. Kandungan utama Resvaratrol tu yang susah nak dapat dan sangat mahal serta eksklusif. Namun begitu, sebab keberkesannya, customer tak kisah berbelanja RM480 demi kesihatan berbanding kena berhabis beribu-ribu ringgit untuk merawat penyakit di hospital. Kan ka sangat berbaloi dengan kelebihannya.

Selain dari hadiah dari sudut jualan untuk naikkan semangat berkongsi kebaikan dengan lebih ramai orang, kumpulan iReach Shaklee juga buat pertandingan untuk poster-poster testimonial yang boleh disertai oleh geng iReach untuk dikongsi dengan ahli lain. Jadi, lebih ramai yang dapat guna testimonial dan lebih cepat ia tersebar. Tiada alasan lagi nak buat poster sebab semua dah berlambak-lambak hasil sumbagan ehsan dari ahli kumpulan iReach yang beribu jumlahnya. Kelebihan guna poster-poster ini, eksklusif untuk ahli iReach sahaja ya.

Yang terkini apa tau... haha !! Kami dapat hadiah kalau beri nama yang terbaik buat baby girl Master Lyna yang baru sahaja dilahirkan. Ha.. best ka tak?  Meriah tau kumpulan iReach Shaklee kami ni.. Tak habis-habis dengan aktiviti. Semuanya secara online untuk memudahkan yang jauh dan dekat.

Untuk tambah ilmu produk dan berniaga dengan betul, kelas2 masih diadakan di Hq, cawangan dan juga centre iReach di Bangi namun secara berkala sahaja dan tak adalah sampai larut malam. Selalu siang Sabtu atau Ahad itu pun bukan setiap minggu. Kelas-kelas di HQ anjuran Shaklee juga PERCUMA untuk dihadiri. Cuma kelas dari speaker iReach, kelebihan dan eksklusif untuk ahli iReach sahaja. Di mana2 sahaja boleh menuntut ilmukan.. Janji semangat nak berjaya.



Jadi, kalau anda memang betul2 nak jana pendapatan dengan Shaklee dan grab kelebihan menjadi ahli SHAKLEE, sertai kumpulan iReach Shaklee kami dengan register under saya sekarang tau. Mesti happening ! Tapi jangan lupa untuk mohon di masukkan dalam iReach FB group kerana dahagakan ilmu berniaga. Sebabnya ada orang yang nak join Shaklee sebab nak harga ahli sahaja jadi saya tak akan masukkan ke dalam group iReach Shaklee Bisnes kami. Untuk yang betul-betul nak berniaga sahaja akan dimasukkan ke dalam group ekslusif iReach Shaklee ni.

Selain dari kelebihan berpeluang menang hadiah yang maha hebat dan free untuk jualan atau kegunaan sendiri dan sharing poster-poster menarik, kami juga banyak aktiviti untuk semua ahli iReach sertai. Ahad ni kami akan turun padang untuk Walk for Humanity. Selain tu insyaAllah kami akan sama2 panjat Bukit Broga dengan keluarga dan zumba.. Ini semua untuk kekal cergas dan eratkan hubungan. Aktiviti ni tak wajib cuma untuk lebih fit dan eratkan hubungan khas untuk sesama ahli iReach Shaklee.

Jangan tunggu lagi untuk sertai kami dengan mengisi borang keahlian Shaklee ini. Untuk tahu apa lagi kelebihan menjadi ahli Shaklee boleh baca sini ya atau hubungi saya terus.


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.