Aktiviti bersama iReach dalam Walk4Humanity buat bisnes Shaklee lebihsyok

Acara jalan kaki Walk4Humanity event yang sangat sesuai untuk seisi keluarga. Sebagai ahli Shaklee, akak pun nak juga jadi lebih fit bukan saja makan vitamin ja untuk sihat. Jika anda daftar jadi ahli Shaklee, anda akan dapat income dengan berniaga dan tingkatkan kesihatan dengan amalkan supplemen semulajadi terbaik.

Lebih best, jika anda daftar Shaklee bersama saya, kak Ida di bawah team iReach. Kami bukan saja pakar dalam bidang marketing dan produk, kami juga meraikan keluarga dalam aktiviti bersama termasuklah riadah seperti panjat bukit dan bersukan. Jadi, cara nak jadi ahli Shaklee, daftarlah dengan kami dengan isi borang keahlian Shaklee ni atau hubungi Ida.

Baju Walk4Humanity 2016


Baru-baru ni, kami join Walk4Humanity di Shah Alam. Program ini adalah anjuran MyCare dan Rose2Rose. Program kali ni diadakan di Dataran Kemerdekaan Shah Alam untuk lebih tepat. Kami bersama keluarga excited nak join apa lagi ramai family iReach turut turun padang dan ada yang jadi urusetia. Shaklee juga ada sponsor minuman Performance Drink untuk semua peserta. Bertuah korang dapat rasa minuman atlit yang bantu kembalikan hidrasi dan beri tenaga ni.

Booth minuman Performance Drink SHAKLEE percuma 



Oh, nak jadi lebih drama, pagi nak pergi event tu dalam perjalanan tiba-tiba kereta kami rosak. Jarum merah naik menandakan enjin panas. Kejadian terjadi betul2 depan PKNS. Dah isi bekalan air tapi nampak air keluar balik ikut bawah. Sementara nak tunggu kakak ipar, bawa lagi sebotol air, kami boleh nampak peserta Walk4Humanity melintas depan PKNS tu.

Ujian kereta rosak lagi sikit nak sampai destinasi Walk4Humanity

Sempat lagi wefie kan

Anak-anak yang cool


Akhirnya, kami ambil keputusan untuk sertai juga larian @ acara jalan kaki tu sebab workshop pun belum buka seawal pukul 7 pagi.. Ngam2 ja kami join, terus terserempak dengan geng mak-mak iReach dengan anak2 dan stroller masing2. Wahhh, memang like attract like gitu.

Wakil mak dan anak-anak iReach yang sempoi lagi gagah

Kurang 2 km lagi, bergambar dululah


Akhirnya semua ahli Shaklee, geng Ireach berjumpa juga di garisan penamat. Happy kami semua bergambar.. Acara ni pun anak2 enjoy. Selamat dah letak stroller siap2 pada malam hari takut2 ada anak yang tak larat nak jalan kaki 5 km. Semuanya berlaku ada hikmah.

Gigih ibu pecut ke garisan penamat sambil melambai

Come on come lagi sikit lagii


Rupanya yang dapat medal 1200 peserta larian sahaja. Kami dah jadi peserta ke 12++. Mujur ada keluarga iReach yang sudi pass 1 medal sebab mereka berlari dengan anak-anak so banyak medal dapat. Hehe..


Anak- anak Shaklee yang berjaya tamatkan acara jalan kaki ! Syabasss !!


Yeah, dapat juga 1 medal buat kenangan.

Pass-pass medal untuk bergambar :p




Kami sudah! Korang jangan tunggu lagi !!!

Mak-mak comel iReach

Minuman yang Shaklee sponsor tu, Performance Drink rasa oren. Fungsinya macam air minuman isotonik 100 plus. Ia menghilangkan dahaga dan lebih sihat. Selain untuk diminum semasa bersukan, kami turut cadangkan Performance Drink diambil semasa sahur untuk berpuasa, ketika cuaca panas macam sekarang ni juga untuk yang sedang melawan Denggi.

Air Performance Drink yang sedap dan memberi tenaga !


Tak lama lagi, family iReach akan buat macam2 event bersama lagi. Sudah pasti ia tak wajib cuma sekadar untuk merapatkan hubungan di samping bagi bisnes Shaklee lebih FUN. Jadi, yang nak daftar jadi ahli Shaklee, pastikan cara yang paling mudah, anda daftar jadi ahli Shaklee dengan Kak Ida bersama geng iReach untuk lebih ilmu marketing dan produk juga bergembira dengan keluarga. Kami sentiasa menyokong antara satu sama lain sama ada korang join sebab nak harga ahli Shaklee sahaja atau nak berniaga secara serius. Untuk berjaya, pilihan team sangat penting.


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.