Testimonial Advanced Joint Health untuk sakit kaki

Mencegah lebik baik dari merawat.. Jika sudah sakit, selalunya kita akan refer pada doktor untuk dapatkan ubat selepas tidak tertahan lagi menanggung sakit. Namun, supplemen semulajadi adalah altenatif yang tidak mengandungi dadah dan selamat untuk badan. Testimonial di bawah adalah antara feedback selepas penggunan Advanced Joint Health untuk masalah sakit kaki, sakit pinggang dan sakit kaki.. AJT mengandungi ramuan semulajadi untuk mengurangkan rasa sakit dengan meningkatkan keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen antara sendi dan memelihara kesihatan tisu penyambung.



Testimonial Advanced Joint Health
Testimonial Advanced Joint Health untuk sakit lutut, sakit pinggang dan sakit kaki

" sy dan suami amik. sy amik sbb kalau duduk lame2 bila bgn sebelah kaki sy sakit, jalan mmg henjot2 sakit punya pasal..dh 4 hari amik mmg ade kesan, blom hilang sepenuhnya sakit tu tapi tak seteruk sblm ni, xhenjot2 dh..hubby plk sy bg sbb dei sllu sakit pinggang, sakit tengkuk..dia pun inform dh kurang..we  HJT"

"customer saya sorang tu cakap mak dia tak perlu ambil ibuprofen lagi. dan badan bertambah ringan. dia ckp mcm ni sbb dulu kalau mak dia duduk kat lantai tu, kalau nak bangun take time la. skrg mudah jek nak bgn sbb sakit lutut dan pinggang dah kurang."







Ida Khairani

Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.