Testimonial lagi.. Kulit lebih lembab dengan vitamin semulajadi

Salam dan Morning..

Alhamdulillah. Hari nak share lagi testimonial seorang bf mom yang mencuba set b & vitamin e. Set B adalah set penyusuan asas yang mengandungi b complex, vitamin c, alfalfa dam vitalea. Kalau nak premium bf set (3m/triple M) tambah kalsium(ostematrix) dan Energizing Soy Protein.

Dengan set penyusuan asas sahaja, ramai ibu yang memberi feedback positive bukan sahaja berkenaan susu ibu yang bertambah, malah badan lebih sihat, wajah pun makin kurang bermasalah. Beeessstttkan!!!!!!


Mazlinawati ada mengambil tambahan Vitamin E bersama set b yang baru ja order sebelum raya. Alhamdulillah, serasi betul vitamin semulajadi Shaklee dengan beliau. Member sepejabat pun ada try dan dah ada kesan positive. Wallahhh...






"Sy lom tanya dia lg...yg mkn set b plus vit e tu kata ada kesan..sy pun rasa kulit dah makin hilang garisan2 halus...dan mcm anjal da n lembab sikit...."


* Anjal???? .. Belum lagi cuba new killer product .. iaitu Shaklee Collagen Powder..yang menganjalkan itu

Kenapa yang vitamin - vitamin Shaklee ni berkesan?


- sebabnya kajian yg mendalam telah dibuat, berjuta dah dihabiskan, bukan main rebrand dan jual ja. Shaklee is no. 1 in U.S dan menjadi rujukan company supplemen lain.

- semua supplemen adalah dari sumber semulajadi. Maknanya ia tidak asing dari badan. Badan dapat menerima tanpa perlu bekerja keras dan berubah untuk menyesuaikan diri seperti yang berlaku jika kita ambil ubat(dadah) dan vitamin sintetik.

Ok, itu sikit ja.. Antara sebabnyalah..

Kandungan set b set penyusuan asas ni adalah 


-Vitalea yang lengkap dengan pelbagai vitamin dan mineral. Jadi antara fungsi vitamin ni untuk memudahkan penyerapan nutrien, penghadaman dan
melancarkan sistem badan.

-Vitamin C untuk menguatkan anti bodi, anti oksida dan kecantikan serta kesihatan kulit. Penggunaan yang berterusan boleh buat kulit makin cerah, insyaAllah..depend pada individu juga ni.

- B Complex menenangkan, mengawal stress dan rasa marah ..suka suka.. Kalau kurang marah, kuranglah kedut.. Lebih nampak muda.


-Alfalfa .. Milk booster @ penggalak susu sejak turun temurun dan tidak berbau tak best seperti penggalak susu yg lain. Malah boleh kurangkan angin, sakit urat, melancarkan pelaqasan. Bagus ni untuk yg nak kurus 2 in 1. Namun, haruslah minum plain water banyak. Itu syarat penting untuk hasil yang lumayan.

Extra yang diambil oleh Mazlinawati..

Vitamin E
- memang glamur sudah untuk awet muda, anti oksida, perlindungan terhadap jeragat, mencerahkan parut.. Dan haaa.. Tu Mazlinawati tulis.. kulit lebih lembab dan anjal.. Dasyatt..


Jadi...jangan tak cuba untuk dapat sama-sama rasa kesan yang tersangat BeeSSStttt itu.




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.