Arrgghhh...tensionnyaa...

Semalam, saya ke HQ Shaklee untuk membeli stok Vivix yang tengah promo dan hot kala ini. Vitamin C pun dah sold out, selamatlah masih ada stok in hand. Seronoknya dapat jumpa rakan seperjuangan Hadha. Hadha menyengih excited macam jumpa artis.. Waahh..perasan sejenak!!!..



Kami sama-sama join Shaklee dan berniaga dari rumah sejak 2 tahun lepas. Alhamdulillah, Hadha dah pun capai 5 angka dan saya mungkin dalam bulan ini atau hujung tahun ni, tiada lagi tangguh tangguh.

Nama ja kami ni WAHM or SAHM tapi penat tak hingat. Nak jaga anak sendiri dan anak-anak Shaklee bukannya mudah. Memang tak menang tangan. Menengok Hadha dengan anak kecil yang busy mengalahkan maknya dengan segala gadget, memang realiti seorang ibu zaman sekarang. Kita nak guna phone, dia pun nak layan game. Kita nak main macbook, anak pun nak layan you tube.

Bersyukur kerana dalam rangkaian supplemen Shaklee, saya telah berjumpa dengan B Complex.. Ok, B Complex ni adalah antara favourite saya yang tersangat. Ia membantu saya untuk lebih cool seharian.  B Complex ini berupaya melancarkan urat saraf dan menenangkannya jadi kita pun tak stress dan jadi cepat marah. Perangai anak-anak memang lebih kurang ja semua orang. What i want, tiba-tiba menjadi mine.



Jadi perang antara adik beradik tu memang selalu sangat terjadi. Kita parents yang jenis tak berapa cool ni, mungkin akan cepat marah. Sebab perang ni tak kira di mana. Dalam kereta adalah perkara biasa.. Jadi maintain mood dan perasaan marah sangatlah penting apabila bergelar ibu abah. Jadi luahan perasaan ini adalah untuk menyatakan betapa saya sukakan B Complex Shaklee ini.. Yeahh!!!





*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. 

Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.