Promo Julai dan Supplemen Shaklee untuk talian hayat anda

Working from home mom memang banyak cabaran. Jadual kerja yang panjang dari pagi sampai la ke malam. Baring hanya ketika nak tidurkan anak sambil menyusu. Kemudian sambung bekerja balik.

Dalam dua minggu ni, suami pula kena ke offshore. Jadi kerja-kerja rumah dan jaga anak, semua ibu kena settle seorang. Apa yang membantu ibu untuk terus bertenaga dan tenangkan diri dengan kerenah anak-anak pastinya dengan mendekatkan diri dengan Allah dan vitamin Shaklee sebagai sokongan kesihatan.

Ibu yakin ia tidak memudaratkan kerana ia bersifat semulajadi dan pelbagai kajian telah dilakukan untuk memastikannya. Sejujurnya, ibu beranak dua ni, lebih cergas kini dari masa tak ada anak lepas kahwin dulu. Alhamdulillah, dengan kesihatan dan kudrat yang Allah bagi ni.




Mana abah? Abah dihati kami





Set up secara solo almari drawer chest untuk baju anak-anak yang semakin banyak.





Bahagian depan drawer




Tara .. Siap dah.. Almari saya dan adik. Ibu ambil masa 3 jam nak buat. Huahuahua:))


Jadi pada ibu bekerja, suri rumah, bapa-bapa dan anak-anak, tak kira apa situasi kesihatan anda sekarang, cubalah amalkan suppelemen. Walaupun anda dah jaga makan minum harian, supplemen Shaklee membantu untuk penyerapan zat-zat dari makanan tersebut dan memelihara kesihatan untuk jangka masa panjang.

Nak tau promo Julai yang sangat menarik, isi ja form Jawapan Segera di bawah. Saya akan forward terus ke email anda. Jadi, anda dapat lebih dari sekadar suppement Shaklee yang TERBAIK!!

P/s: pada yang berminat nak join kelas penyusuan khas untuk persediaan Ramadhan, boleh nyatakan minat anda juga dengan isi form di bawah.

Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.