Performance Drink direkomenkan untuk berpuasa dan aktif sukan

Info sharing dari Ernie Asyura Hussain selepas mencuba Performance Drink semasa berpuasa

sy consume Set B + Osteomatrix + ESP + Lecithin + Vitamin E..so far, alhamdullillah..mmg tak mengecewakan..tp aritu saya ada puasa sehari..pastu mmg flat gilos..sampai nak angkat anak pon tak larat..nk bukak pintu umah pun ketar2..dl kepala sy pk..yolah..slalu aku mnum 3L above..arini??


Then, ok la..this 2 weeks lak sy ada latihan Netball 1jam 1/2 ja pon..blk umah..flat lagi..mcm nk demam pon ada..rasa mcm mandi pon tak lrt..


sy mula terpk..nnt puasa camno la plak..sambil mengepam, sambil berpuasa..


arini sy ada bertanya pada one of my frens :D cik tuty on Performance drink :) dia cerita2 camtu camni2..then petang td jugak saya bancuh 3sudu PD n 2L air bekalan nk main netball...wah hasilkan sgt bagus!! saya main all games n pelbagai position tanpa rasa penat, ok! balik umah masih boleh lg buat kerja2 membasuh + layan anak n Hb..so..high recommendation on PD..


jom ramai2 minum PD utk ramadhan akan datang :D
tq..kerana baca celoteh sy yg panjang nih :)






Persedian puasa untuk ibu menyusu dan seisi keluarga.


Untuk mencuba tetapi mempunyai kekangan kewangan boleh hubungi saya.



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.