Cinch-berdiet tetapi kekalkan muscle

Saya ingin berkongsi dengan anda salah satu lagi produk Shaklee yang saya belikan untuk suami saya iaitu Cinch... ia dalam bentuk canister dan ada 3 perasa iaitu vanila, chocolate dan cafe latte. Suami saya amat suka dengan perasa cafe latte... baunya sangat harum iaitu seperti bau minuman dari coffee bean atau starbuck. Cinch sangat unik... antara ayat yang tertulis di canister ialah





.....With tons of protien so you feel full. Leucine so you don't lose muscle. And creamy flavor so you don't lose your will. You get all the benefits of a meal. Except it taste like dessert.








Bagi mereka yang hendak menjaga diet, cinch sangat membantu. Ia mengenyangkan. Cinch berfungsi untuk menggantikan satu meal. Saya menyediakan suami saya segelas cinch ditambah dengan serbuk fiber agar lebih kenyang dan berkhasiat untuk sarapan pagi beliau. Apa yang saya tahu kesannya ialah individu itu akan merasakan badannya lebih ringan dan sacara perlahan-lahan ia membantu membuang lemak yang berlebihan dalam badan. Bagi mereka yang telah consume lebih dari 2 minggu mereka pastinya akan dapat merasakan pinggang mereka kehilangan beberapa inci berbanding dengan sebelum mengambil cinch.

Saya sangat berpuashati kerana suami saya sangat menyukai cinch. Beliau adalah peminat sukan bola keranjang dan juga bermain sukan itu jika ada mana-mana tournament jadi amat penting bagi beliau menjaga badan dan stamina. Cinch telah membantu suami saya dalam memastikan beliau sentiasa mempunyai berat yang ideal dengan ketinggian beliau.

Ini cerita suami k ann ya. Suami saya peminat ping pong. Hehe..



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.