Komen selepas mengamalkan vitamin Shaklee set penyusuan

Komen dari Shima Samat, salah seorang pengguna yg berpuas hati selepas mengamalkan vitamin Shaklee. Diharap anda juga mengalami kesan positif seperti beliau. Namun, jika ada sebarang kemusykilan, sila minta nasihat kami kerana masalah anda tidak akan selesai jika dipendam seorang diri.

Sumber

Salam.

Saya dah gunakan set b + esp sejak baby berusia 2 bulan.( terasa ralat sikit coz baby 2 bulan baru terjumpa dengan website mommy lyna). mula-mula beli alfalfa je tapi after a few day terus grab set b full pack. sangat berbaloi-baloi..
sekarang baby dah 7 bulan tapi setiap kali menyusu cuma 3 auns je… sebabnya susu saya pekat ( nampak sangat lazat…) setiap kali pump dalam 10 minit je saya dah boleh dapat minimum 6 auns ( 6 auns x 4 sesi) rasa sangat-sangat happy… Alhamdulillah dah 7 bulan baru sekali baby saya kena selsema, itu pun hanya 2 hari je. lepas injection memang saya tak pernah bagi ubat demam yg klinik bekalkan pada baby. saya cuma tambah pengambilan vitamin c je. So kepada mommy kat luar sana yg tak ambil apa-apa vitamin saya cadangkan ambil la shaklee. rasa tak sabar nak pregnant for second baby n gunakan shaklee dari awal pregnant.







Set breastfeeding asas Shaklee terdiri dari
- vitamin C, B Complex, Vitalea dan Alfalfa


Untuk kesan yang lebih baik dan mendapat khasiat protein soya, anda boleh menambah
- energizing soy protein
*1 canister untuk penggunaan lebih kurang sebulan setengah, diminum 3x sehari.

Demi menampung permintaan kalsium oleh tubuh dan bayi, juga mengelakkan osteoporosis, wanita turut disarankan mengambil
-ostematrix 120 biji




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.