Minuman sihat tanpa gula tiruan semasa berpuasa di bulan Ramadhan


Masa qada puasa, inilah minuman pilihan Ida waktu berbuka. Selepas sebulan habis stok, akhirnya sempena nak masuk Ramadhan ni stok Performance Drink ada balik. Yeah, Alhamdulillah. PD ni minuman yang sangat sesuai dan sihat sangat bagi orang berpuasa tau..





Nak bancuhnya senangnya. Tak payah gula lansung sebab dan ada sweet sikit2 tu. Rasa oren yang sedap.







minuman tenaga tanpa gula untuk berpuasa
Performance Drink Shaklee





Ida selalu bancuh guna air sejuk. Letak ja PD 1-2 sudu dah siap. Senang.





Nak berbuka, nak sahur nak minum sepanjang malam pun boleh.










minuman untuk berpuasa
Cara bancuh performance drink yang sebenar










Walaupun sebenarnya ia dicipta untuk orang bersukan, in fact siap pernah dibawa naik ke angkasa lepas oleh angkasan US, kita di Malaysia ni bolehlah minum untuk menyambut Ramadhan pula.




Supaya gula terjaga dan masa terawih tu maintain ja. Selalu time berbuka ni, macam2 air la kita teringinkan.. Tebu, jagung, abc, cendol.. semualah.. Aduh.. Sekali sekala boleh.. tapi kalau sampai sebulan minum tu.. haha jaga2 laaa gula naik tau.





Jangan ingat yang muda tak boleh tinggi gula. Sebelum terkena, lebih baik berhati-hati. Terutama kalau keturunan memang ada kencing manis.







minuman tenaga untuk berpuasa
Sejarah dan Rekod yang dicipta Performance Drink Shaklee


Oleh kerana Performance Drink dicipta oleh atlit bagi mengekalkan eloktrolit di dalam badan, sampaikan angkasawan pun minum masa di angkasa lepas, sesuai sangatlah PD diminum sebelum kita berpuasa. Supaya eloktrolit dan cecair dalam badan sentiasa cukup dan tidaklah kita kering dahaga sangat. Ibu menyusu pun Ida syorkan ambil. Supaya bekalan susu tidak terjejas semasa berpuasa.




Bestkan? So nak order cepat2 hubungi Pengedar Shaklee ni ya. Pos ke 1 Malaysia pun boleh. Cepat, sebelum ketandusan stok Performance Drink.




Pengedar Shaklee Minuman Tenaga Performance Drink Setia Alam
Pengedar Minuman Tenaga Performance Drink








ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.