Cara sertai ahli Shaklee, jana income dan tidak menyesal di kemudian hari

Assalamualaikum😍
.
Hari ini saya nak ajak awak-awak yang sedang mencari bisnes untuk dijadikan sebagai pendapatan sampingan atau tetap, untuk sertai kami dalam bisnes ni.
.
Berbisnes Shaklee dengan GROUP SHAKLEE NO 1 DI MALAYSIA!
.
Perkara pertama dalam memilih bisnes ialah PEMILIHAN MENTOR. Mentor yang baik akan membawa awak2 kepada kejayaan dunia akhirat. Mentor yang sebaliknya? Naudzubillah.
.
Jadi saya nak terangkan kelebihan berbisnes Shaklee dengan group saya:
.
1. COACHING ONE TO ONE
.
Sekiranya awak serious membina empayar bisnes, saya akan bimbing awak secara personal.
.
2. SISTEM DAN SILIBUS TERSUSUN
.
Saya akan bimbing awak untuk melangkah satu persatu, apa yg perlu awak buat untuk bisnes Shaklee.
.
3. MENTOR YANG BERPENGALAMAN
.
Saya sudah 7 tahun mengamalkan dan berbisnes Shaklee. Saya pasti dapat menjawab segala persoalan awak dan sama-sama berlari ke puncak jaya.
.




4. SENTIASA AVAILABLE 24 JAM
.
Saya sentiasa sedia membantu awak di setiap masa awak perlukan. Kerana kita boleh online 24 jam.
.
5. MENTOR YANG POSITIF DAN PROAKTIF
.
Saya pastikan ahli-ahli group saya mendapat info dan tips terbaik. Oleh itu saya akan sentiasa gigih berkongsi ilmu-ilmu yang saya pelajari dengan awak.
.
6. TUKAR GAYA HIDUP KE LEBIH POSITIF
.
Awak jarang membaca? Awak banyak hutang? Awak selalu tertekan? Semuanya akan saya bantu untuk awak selesaikan.
.
Contact saya dgn kadar segera kerana saya membuka peluang untuk 10 orang sahaja kali ini untuk saya bimbing hingga berjaya menjana 4 angka dalam masa 6 bulan.
.
Ida Khairani
013.488.2382
http://www.mysupervitamins.com


Ida Khairanie

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.