Akibat amalkan Vivix, pesakit diabetis tak jadi dipotong kaki

Perkara paling takut untuk pesakit diabetis adalah bila badan terluka. Ini sebab bila ada anggota badn yang terluka, kebarangkalian untuk pulih tu nipis dan peluang untuk dipotong anggota badan tu tinggi. Jadi, betulkah amalan Vivix dapat bantu dari anggota badan dipotong?



Benarkah Vivix bantu kawalan diabetis dan elak anggota dipotong??

Mana pilihan anda? 

BEGINI

akibat-kencing-manis-tak-terkawal
Luka dikaki yang tidak dapat sembuh apabila diabetis tidak terkawal


ATAU

Kisah kaki pesakit diabetis tak jadi dipotong walaupun diabetis kronik dan kaki dah infected.


Ini testimoni pembeli Vivix pertama Kak Sarimah.
Mak saudara Kak Sarimah sendiri.

Asalnya jari kaki tu doktor nak potong. Anak dia cepat-cepat beli Vivix daripada Kak Sarimah. 

Alhamdulillah, dengan izin Allah Taala luka cepat kering sampai doktor pon terkejut sebab dia adalah pesakit kencing manis kronik.

Sekarang masih konsisten dan dah masuk botol ke 4 minum Vivix. 


kaki berjaya diselamatkan akibat amalkan vivix
Testimonial Berjaya Elak Jari Dipotong

Macam mana pula ambil supplemen luka boleh sembuh, boleh kering dan tak jadi dipotong?


1. Sebenarnya secara semulajadi, badan kita memang dicipta Allah untuk pulih. Betul? Namun, bagi pesakit kencing manis, ada bahagian badan yang darah beroksigen dan berglukosa gagal sampai untuk proses pemulihan ini. Jadi, anggota badan tidak mendapat tenaga untuk pemulihan. 

Resveratrol di dalam Vivix membantu memberi tenaga pada sel dan meningkatkan fungsi sebenar sel.

2. Pesakit diabetis juga menghadapi masalah insulin. Apabila insulin tak cukup atau gagal berfungsi dengan efisyen, gula tak dapat ditukar dan digunakan untuk memulihkan anggota yang terluka. Akibatnya, luka semakin parah dan bila infection berlaku, doktor terpaksa memotong untuk elak luka berjangkit di kawasan yang lebih besar.

Supplemen Vivix dengan kandungan utama Resveratrol membantu fungsi insulin. Rintangan insulin dikurangkan jadi sel badan dapat kesan kehadiran insulin dan menerima glukosa yang dihantar. Maka, dengan izin Allah, luka boleh sembuh.



3. Selain itu, disebabkan penuaan sel dan radikal bebas, sel-sel badan yang sepatutnya mengalami kitaran hidup dan mati terjejas. Ada sel yang rosak, tak berganti dengan sel sihat. Jadi, fungsi 

Resveratrol di dalam Vivix membantu mengembalikan proses normal sel dan menghalang radikal bebas merosakkan kitaran normal sel ni. InsyaAllah, anggota badan dapat diselamatkan dari dipotong.

4. Selain itu, kehadiran AGE-Protin suatu bahan buangan menjadi punca penyakit diabetis.

Maksud age-protin


Vivix telah dikaji dan dibuktikan membantu mengurangkan penghasilan age-protein sekaligus menurunkan risiko penyakit diabetis juga komplikasi diabetis.

Kajian VIvix terhadap age-protin punca diabetis

Jika anda ingin mendapatkan Vivix dan mengharap dapat mengelakkan dari anggota badan dari dipotong, saya mohon bertindak segera. Vivix adalah supplemen semulajadi. Ia selamat tetapi mengambil masa untuk memulihkan sel yang rosak. Jadi, jangan tangguh lagi!

vivix elak komplikasi kencing manis
Cara Vivix Bertindak
Hubungi Pengedar Vivix ini untuk mendapatkan Vivix Shaklee segera. Penghantaran adalah percuma. Belian 2 Vivix juga lebih jimat dan berbaloi.


vivix bantu pesakit kencing manis dibedah
Pengedar Vivix ke seluruh Malaysia






ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.