Cara berhenti merokok yang paling efektif dan tak jejaskan kesihatan

I'm Suami saya dah berhenti merokok dengan jayanya ! Alhamdulillah. Bukan mudah tapi dia berjaya juga mestilah semangat kena kental.
.
Bagi yang sayang sangat nk tinggal asap kepal rokok yang merbahayakan kesihatan diri, keluarga dan orang sekeliling ni, ambillah VIVIX Shaklee.
.
Korang tak perlu membazir lagi sebaliknya melabur ! Melabur utk kesihatan & berjimat supaya tak membazir dengan kos rawatan yg menggunung atas risiko penyakit yang dok tunggu jaa. Penyakit apa ? Kanser mulut & seangkatan dengannya, sakit jantung & macam2 lagi.
.
Suami merokok, isteri juga yang ambil beratkan. Para suami concern jugalah untuk kesihatan sendiri. Nikmat Allah bagi utk disyukuri bukan untuk menganiaya diri sendiri.
Ini testimonial suami Indra.. Suami perokok selama 30 tahun pun berjaya berhenti merokok selepas amalkan Vivix Shaklee. Alhamdulillah.

Prokok berjaya berhenti rokok selepas ambil vivix shaklee

Ikut pengalaman bekas perokok yang berjaya berhenti merokok dengan Vivix Shaklee ni..
- mereka akan rasa tawar / mulut kelat bila merokok
- kekerapan untuk merokok akan turun secara perlahan dan sendirinya
- diam tak diam, terus tak membeli & rasa nak merokok lagi.
- kesihatan semakin baik walaupun pada peringkat awal ada yg demam2 manja.. Vivix ni dia bagi panas badan sikit.. Jadi kena minum air kosong banyak ya.

#vivix #shaklee #berhentimerokok

Pengedar Shaklee Anda
Ida Khairani
www.mysupervitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.