Peppermint ginger plus membantu alahan teruk ibu mengandung dan mabuk laut yang rajin ke laut

Ramai juga ibu hamil yang cari supplemen Shaklee yang boleh mengurangkan alahan semasa hamil terutama early pregnancy iaity morning sickness. Sebenarnya morning sickness ni memang normal dan berlaku pada kebanyakkan ibu hamil tak kira usia. Namun, yang kita takutkan rasa alahan yang teruk ni mengakibatkan penurunan selera yang akan menjejaskan nutrisi intake ibu dan sekaligus melibatkan bayi dalam kandungan. So apa yang patut diambil ibu hamil yang mengalami alahan teruk? Ini dia Peppermint Ginger Plus..selain dari set ibu hamil lain, iaitu set J.



Mengapa Peppermint Ginger Plus..

Peppermint Ginger plus ni istimewa..bahan2nya semualajadi dan memang biasa dinikmati rakyat Malaysia namun lebih mudah dinikmati dengan teknologi sains terkini. Lebih mudah dan sempoi..Yang bestnya rasanya nyaman dan melegakan.

Kandungan Peppermint Ginger Plus

Halia merupakan herba terbaik dalam memelihara saluran penghadaman dan mempunyai ciri-ciri semulajadi yang nyaman dan dapat melegakan senak perut. 
Halia juga rangsang enzim salvia untuk bantu percernaan makanan. Perut dan usus akan lebih selesa. Malah membantu mengurangkan sakid haid, loya dan mual angin ibu mengandung dan masa berpantang juga.

Orang yang rajin ke laut, offshore, orang minyak pun boleh mengamalkannya kerana Peppermint Ginger Plus Shaklee ni mengurangkan mabuk laut.

Kandungan pudina pula merupakan herba yang membantu dalam menggalakkan sistem penghadaman secara sihat dengan melegakan dan menyamankan otot perut. Juga membantu dalam penghadaman, mabuk aut dan darat, mengurangkan kesan gastrik dan mambantu mengembalikan selera makan selepas rawatan kemoterepi.

Pudina bantu badan mengeluarkan peluh jadi bagi yang demam, lebih cepat kebah, begitu juga yang selsema. Oleh kerana pudina yang menyegarkan, kita juga menjadi lebih fokus.

Pil peppermint ni  boleh dihancurkan dan dicampur dengan air panas untuk minuman herba semulajadi.

Harga dan kandungan Peppermint Ginger Plus :

Kandungan : 90 biji
Harga Retail : RM45






Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.