Apa yang best sangat bisnes Shaklee? Nak join jadi ahli Shaklee ok tak?

Assalamualaikum & Hi to all,


Mesti ramai yang tengah cari sumber pendapatan sampingan, ada juga yg terpikir-pikir nak join Shaklee.. So mai saya share apa yg saya dah rasa & nikmati so far. 

cara nak join jadi ahli shaklee
Keluarga besar jutawan Shaklee di Hi Tea Appreciation


Apa yg bestnya bisnes Shaklee cara saya iaitu online?

- kami xperlu nk ketuk pintu berniaga @ tekan loceng dari rumah ke rumah
- kami xpayah nak tebal muka approach saudara mara atau kawan2
- kami xperlu buat loan beribu utk start bisnes shaklee
- kami xperlu simpan stok beribu..
 & kalau xlaku stress ditambah plk dgn hutang yg perlu dibayar
 - yuran permulaan yg mampu iaitu rm65 dan ada pilihan utk free membership iaitu  jika buat belian rm650 ke atas. Saya dulu mmg terus beli sampai rm 700 dan stok tu sedikit saya guna dan yg lain saya jual. Bulan berikutnya dah layak dpt bonus.
- bekalan utama kami adalah rajin belajar & sharing apa yg kami rasa thru internet. kalau offline kekuatan anda, silakan. xada
masalah. Kalau malas, senang mcm mana pun, jadi susah.  Susah sbb penuh alasan.

Apa kebaikan jadi ahli Shaklee?
Shaklee Hall of Fame

Kenapa bisnes Shaklee ni sesuai dgn saya?

- saya ni pemalu orangnya.. Haha!! 
- saya tak ada networking yg ramai sbb sejak grad MMU hanya kerja 3 bulan sebelum resign dari TM
- saya malas utk direject face to face
- di internet xmahu just ignore, kalau nak PM @ email. Pembeli x rasa terpaksa or kesian untuk membeli dan saya tak rasa frust & buang masa explain dan kering tekak.
- since saya berada di rumah most of time, ini adalah sumbangan besar saya untuk membantu orang luar.
- saya dpt bantu org nikmati kesihatan yg lebih baik, menambah susu ibu, anak2 yg semakin berselera & kurang sakit dan mcm2 lagi. Sangat best perasaan itu :)
- untuk family, saya dpt jaga
anak-anak saya sendiri..Oh saya mmg jenis yg sangat particular pasal penjaga anak saya. Risau tahap jingga.. Tiada
turning back jika something wrong nk terjadi. So better saya jaga sendiri. Semua di depan mata.
- saya bebas follow suami out station kerana saya boleh minta Shaklee poskan produk saya dan outsource COD order pada anak2 Shaklee yg berdekatan area customer.
- suatu perasaan yg plg saya suka, saya dpt memberi & menderma. Jika dulu, ralat sgt tak dapat nak hulur pd parents dan berkira sgt nk bersedekah. Walhal semua tu pembuka pintu rezeki untuk lebih luas. Semua saya sedar selepas bertemu dengan bisnes Shaklee.
- saya dapat kenal ramai org.. Even
networking asal saya kecil saja. Kenalan dah merentasi dunia melalui internet.
Mereka Xperlu ada hubungan dgn saya untuk jadi customer & rakan niaga shaklee saya
- downline saya adalah rakan niaga dan keluarga baru saya. Saya mula jadi leader bila ada readers dan customers yg sudi jadi anak2 shaklee saya.
- anak2 shaklee saya adalah tanggungjawab yg perlu saya polish & sedarkan betapa mudahnya bisnes Shaklee ni & betapa impian mmg boleh dicapai bukan hanya mimpi
- alhamdulillah family shaklee dah beranak, bercucu, bercicit dan ramai dah cecah 4 Angka. Semoga ramai lg leader dengan empayar sendiri dpt dilahirkan dr family shaklee saya.

Macam mana nak join membership Shaklee
Keluarga Shaklee SET


Specialnya group Shaklee saya? 

- kami dihubungkan melalui internet. Ada group khas utk berkongsi info. Xperlu ke kelas hingga larut malam.
- kalau ada coaching on demand by anak2 Shaklee, boleh bawa sekali anak2 sendiri. Coaching kami adalah santai & sempoi.
- anak2 Shaklee saya turut boleh menikmati coaching FOC dari upline & super upline saya iaitu Master Lyna & Master Cery. Kami adalah keluarga besar
Jutawan Shaklee.
- ilmu internet seperi blogging, SEO,
Facebook, Ads thru google adworks dan FB ads juga saya ada dan telah melakukannya jadi anak2 Shaklee saya boleh bertanya dan berkursus free of charge. 
- soon nk explore marketing thru vlog dan youtube plk, insyaAllah.
- bekerjalah dalam bisnes Shaklee ikut
leisure time masing2. Peruntukan masa sehari dalam 1-2 jam untuk gunakan sepenuhnya untuk Shaklee.
Xdpt spend whole solid 2 jam, bijak curik2 masa. 

Berniaga Shaklee Online di mana sahaja
Segalanya di hujung jari dengan bisnes online Shaklee


On top of all this, Shaklee tawarkan 3C ini utk ahlinya yg layak

- cash 
- car
- convention

Alhamdulillah, saya dah nikmati semuanya & beyond that.

macam mana nak jadi ahli shaklee?
Award di Shaklee Convention 


So, jika korang pun bersungguh-sungguh dalam mengejar impian & bukan jenis suka beralasan & down tak bertempat, sangat dialu-alukan untuk join family Shaklee saya, Shaklee Extraordinary Team. You're Most Welcome ! FAQ membership Shaklee boleh klik sini dan kebaikkan serta cara join Shaklee boleh baca sini. Ha!..dah tak sabar nk join, boleh isi online registration form ini.




Ida Khairani


Shaklee Independent Distributor

ID 846056



Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.