Ostematrix adalah gabungan Kalsium, Magnesium dan Vitamin D kombinasi terbaik untuk masalah tulang, tidur, sembelit dan sengal badan









Puteri Yusof , "Ni saya nk share my own experience, i sakit kat tailbone lately, possibly kesan pregnancy bwk baby berat. Reason rasa sakit tu dtg lambat sbb lately mmg missed oste. Bila saya mkn oste balik dgn consistent, sakit kurang dan ada masa mmg tak sakit langsung.syaratnya kena konsisten."






Rabiatuladawiyah Harun, "ni experience dari customer sy a.k.a adik saya sendiri ^^..masa dia pregnant, dia ada amek pil kasium jenama xyz, dia kata mahal kot, sebotol RM70, ada 60 biji saja, dan pilnya bapak besaq hahaha...susah gak nak telan + ada silica gel hurmmm


adik saya kata, lepas dia try makan oste, memang dia nyenyak tdo..sebabnya, adik sy ni senang terjaga kalau bunyi bising, bunyi plastik sokseksoksek pun dia terjaga huhuhu

bila dia terlupa makan oste, dia tdo,tapi pastu mesti terjaga, sbb bising (dok rumah flat faham2 je la huhuhu), dia bangun makan oste, tdoq sampai pagi ^^

dan testimonial dari saya sendiri, sy benti makan oste dh sebulan (kekangan kewangan (tapi stok ada je miahaha), tapi susah nk bangun pagi, bangun2 je sakit kaki...susah nk membuang, last2, saya memang tak tahan, makan la oste yg di buat stok tu hehehe...

Alhamdulillah, senang bangun pagi,senang membuang, sakit kaki dan lenguh2 pun berkurang ^^..memang saya ni kurang kalsium laaah ^^"




Idayu Arsat, "Ni pengalaman sendiri tau, sblm makan oste mcm nak tercabut jer gigi, bangun pagi pun malas jer, lenguh2 tu x payah cerita lah, but lps amalkan oste hampir 5 bln semua tu dah x ada, kalau x mkn sehari mmg x sah.."







Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.


Ida Khairani

www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.