Rawat masalah kulit kepala berkuping, kering, telinga bersisik dengan GLA

Evening Primrose Oil (EPO) sangat terkenal dan senonim dalam mengatasi masalan wanita. Ia telah digunakan sejak berzaman dahulu. EPO bagus dan berkesan untuk tujuan kesihatan dan kecantikan kulit.




Shaklee telah mempenalkan GLA (Gamma-Linolenik Acid) iaitu komponen aktif dalam EPO yang diekstrak dari sejenis tumbuhan dipanggil borage.

Malah GLA Shaklee turut diperkaya dengan Vitamin E dan bahan aktif lain untuk kesan yang lebih baik dan sempurna. Hasil dari penggunaan GLA yang berterusan, masalah berkaitan kulit insyaAllah dapat diatasi.




Berikut adalah testimonial pengguna GLA untuk mengatasi masalah kulit





"Saya baru try GLA tak sampai sebulan lagi. tapi apa yang best GLA neh dapat atasi masalah kulit telinga bersisik..hehe sisi ke apa nak panggil ek? kepingan2 warna putih gitu. sejak anak dara sampai jadi mak dara pon mmg tak pernah hilang..dah macam2 krim sapu pun jadi juga. sedar tak sedar lepas ambil GLA, dah hilang dah penyakit keturunan saya neh. sangat happy hari ni..satu penghijrahan yang tak disedari akan kebaikkan untuk kulit saya..Alhamdulillah syukur..



"kulit dia eczema teruk..just amik gla..dalam seminggu-2, dia nampak berbeza.. and now dia add protein."


"Ada saya baca kajian dibuat bagi bayi yang ada sakit kulit kepala berkerak, kulit bersisik. Dia buat kajian dan sapukan minyak gla. Bayi yang disapukan dengan GLA mengaami perubahan yang sangat positif"


Selain tu, GLA membantu menstabilkan hormon. InsyaAllah, bagi yang menghadapi masalah period tak regular tu, boleh diatasi dengan GLA ni. Jika anda menghadapi masalah kesuburan yang berpunca dari ketidak stabilan hormon dan irregular period, patut juga mencuba GLA Shaklee ni. Mungkin ini jawapan untuk masalah anda.


Jadi untuk masalah kulit seperti berkuping, bersisik, period tak regular, cubalah GLA. Hanya yang terbaik, hubungi saya untuk harga istimewa!


Disclaimer:
Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan. 



Klik untuk ketahui lebih banyak kebaikkan GLA




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

3 comments

Write comments
Anonymous
AUTHOR
February 20, 2013 at 9:39 PM delete

berapa harga nie?

Reply
avatar
March 15, 2013 at 6:57 AM delete

Harga retail GLA rm91. Harga dari Mysupervitamins, kena email ke admin@mysupervitamins.com @ sms ke 013 4882382.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
June 12, 2013 at 3:49 PM delete

salam saya nak tanya kalu dia berkesan, kesan dye sementara jew kew @ akan sembuh sepenuhnya?

Reply
avatar