Triple M sangat best





Selalunya, ibu bf banyak yang rasa tak nak pump lagi sebab cik B rasa belum penuh or belum rasa engorgement. Sebenarnya, cukup masa, pump ja. Tak perlu rasa cik B penuh or tunggu susu meleleh. Namun, dengan set Triple M ini, ramai ibu yang memberi feedback bahawa cik B mereka cepat rasa penuh. Alhamdulillah..

Jadi jangan sesekali meninggalkan rutin mengepam jika mahu production susu mantain. Jika asyik skip sahaja atau hanya memberi direct waktu malam dan tidak mengepam langsung waktu siang, lama kelamaan production susu akan berkurang dan stop. Dengan pengambilan milk booster sekalipun, penyusuan secara eksklusif akan gagal jika ibu tidak mengepam secara konsisten.

Ok, apa set triple M ni. Ia terdiri dari Set B, Ostematrix/kalsium dan ESP/Energizing Soy Protein. Maklumat lanjut boleh refer label Triple M.

Siapa yang perlu ambil Triple M ?

Ibu yang tak dapatkan sumber protein secukupnya, ibu yang hendak berdiet, ibu yang sudah mencuba set b atau e tapi masih tidak mencapai tahap pengeluaran dikehendaki walaupun kerap mengosongkan payudara, ibu yang sering keletihan

Kandungan Set Triple M adalah:


Vitalea:
Menampung keperluan dan kekurangan penyerapan vitamin dari makanan. Menjaga kesihatan untuk jangka masa panjang. Mengandungi lebih 28 vitamin dan mineral dengan kompisisi yang mencukupi untuk keperluan harian termasuklah beta caratone untuk penglihatan dan pembinaan tisu juga kalsium, vitamin C dan D untuk tulang dan gigi yang sihat.

Vitamin C:
Anti oksida yang baik. Membantu tubuh melawan radikal bebas dan memelihara sel-sel badan. Menguatkan antibodi. Sebiji vitamin C Shaklee bertindak mengikut pelepasan masa jam demi jam dan bersamaan dengan 7 biji oren. Hebatkan? Vitamin C membantu kesihatan ibu supaya berupaya melawan penyakit dari menjadi lebih serius dan berpanjangan.

B Complex:
Sangat penting untuk metabolisme lemak dan membantu pembentukan sel darah merah. B Complex Shaklee yang lengkap kesemua jenis vitamin B bertindak secara bersama akan memberi kesan yang hebat dengan memberi kesegaran dan anti-stress. Ini amat penting untuk mood ibu supaya kekal ceria dan gembira untuk penghasilan susu yang mantap.

Alfalfa:
Merupakan penggalak susu. Bukan sekadar penggalak susu, akar alfalfa yang menjalar jauh ke bumi membuatkan ia mampu mengaut pelbagai jenis zat dan galian. Berupaya membuang angin, melancarkan pelawasan, membantu kitaran haid, penawar keputihan seterusnya membantu keintiman. Daunnya yang kaya klorofil adalah detox semulajadi dan bersifat lembut.

Ostematrix:
Ostematrix Shaklee terdiri dari Kalsium, Magnesium, Vitamin, Zink dan Copper.
Semuanya membantu membina tulang dan gigi yang sihat. Kesan yang amat disukai ramai adalah ia turut memberi kesegaran di awal pagi dan menambah susu badan jika diambil dengan aturan dan amalan yang betul. Ibu yang menyusu sememangnya memerlukan kalsium tambahan dan Ostematrix Shaklee adalah lebih baik kerana ia mudah dan senang badan.

Energizing Soy Protein:
Susu ibu terbina dari protein. ESP Shaklee yang kaya dengan protein amat membantu dalam penghasilan susu ibu. Ia adalah soya terbaik kerana dipelihara dari peringkat awal pembenihan dan pemprosesan jadi hasilnya sangat berkualit tinggi.



Set Triple M vitamin Shaklee

Tara..Inilah dia.


Untuk harga istimewa, hubungi saya ya. Terdapat set lengkap untuk 4 bulan bagi kebanyakkan produk atau set percubaan.




Ida Khairani
www.MySuperVitamins.com

Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke admin[@]mysupervitamins[.]com dan sms ke 013 488 2382 Untuk lebih mudah, pertanyaan boleh diajukan di borang 'jawapan segera' di bawah atau buat pesanan di order form ini

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

2 comments

Write comments
September 25, 2013 at 9:11 AM delete

puan.. kalau sy msih nk nyusukan badan utk anak sy bole lagie ke.. dye da 3 bulan lebih.. awal2 kelahiran dye minum susu badan.. tp sy da cmpur formula krn takut dye tk cukup. kalau skrg sy nk start balik bole ke,.. ade lagei ke susu badan ea.. tolong guide sy..

Reply
avatar
September 25, 2013 at 9:12 AM delete

puan.. kalau sy msih nk nyusukan badan utk anak sy bole lagie ke.. dye da 3 bulan lebih.. awal2 kelahiran dye minum susu badan.. tp sy da cmpur formula krn takut dye tk cukup. kalau skrg sy nk start balik bole ke,.. ade lagei ke susu badan ea.. tolong guide sy..

Reply
avatar