Kembalikan payudara yang menarik

Selepas melahirkan anak, ramai ibu yang mengalami masalah payudara lembik dan kurang anjal. Untuk mengatasinya, protein sangat membantu.

Anda boleh mengambil protein yang mencukupi dalam pemakanan harian dan dapatkan juga makanan tambahan jika masih tidak berjaya.

Baik kita berusaha dari awal agar tidak terlambat. Saya pasti bukan suami sahaja perasan, anda sendiri pasti perasan akan perubahannya. Menyusukan anak bukan alasan untuk payudara tidak menarik. Jangan banyak alasan. Kita sendiri yang perlu mencari jalan untuk mengekalkan kebahagiaan rumah tangga.

Energizing soy protein adalah serbuk protein yang boleh dibancuh dengan minuman kesukaan anda.









Selain tu, alfalfa juga mengandungi protein. Cuma, kandungan proteinnya minima.









Disclaimer:

Sebarang penulisan dilaman mysupervitamins.com ini adalah perkongsian peribadi.Dilarang utk dicetak atau disalin sekiranya ia bukan bertujuan utk perkongsian ilmu. Semua tawaran, giveaway dari mysupervitamins.com ekslusif dari saya . Ia tidak berkaitan dgn mana2 pihak ketiga.

Segala testimoni yg dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan utk merawat, menyembuhkan, menganalisa apa jua penyakit/ masalah kesihatan. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yg berkaitan.


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.