Set Sendi Shaklee

Set Sendi Shaklee sangat berkesan dalam membantu melegakan sakit sendi dan melancarkan kembali pergerakan sendi. Sakit sendi tidak asing lagi untuk golongan tua, namun kita orang muda juga kerap mengalaminya. Jadi, sebelum terlambat dan merana akibat arthritis atasinya dengan amalkan Set Sendi Shaklee.


cara ubati sakit sendi
Sakit sendi akibat kurang kalsium, pelincir dan penyakit gout dan arthiris
Set Sendi Shaklee mengandungi Omega Guard dan Ostematrix.
Set Sendi Shaklee yang berkesan membantu melegakan sakit sendi yang kronik




Kenapa kalsium Ostematrix bagus untuk sendi dan tulang?

Kalsium Ostematrix membantu melindungi tulang kita dan formula Ostematrix padat dan mencukupi keperluan kalsium harian seorang dewasa dan dilengkapi dengan vitamin D, magnesium untuk membantu keberkesannya.

Dos keperluan harian kalsium dewasan dan kanak-kanak

Jadi, pengambilan Ostematrix 4 biji sehari bakal membantu badan kita membina dan mengekalkan tulang  dan gigi yang kuat. Keperluan kalsium yang mencukupi sangat penting mengekalkan kepadatan tulang dan mengelakan penyakit Osteoporosis dan sakit sendi.

4 biji Ostematrix mengandungi : 

  • 1,000mg elemental kalsium
  • 400mg magnesium
  • 400IU vitamin D untuk menggalakkan penyerapan kalsium Kaplet Bersalut yang Mudah Ditelan
Kenapa supplemen kalsium perlu ada vitamin D dan magnesium


Syor pengambilan harian Ostematrix ialah empat kaplet sahaja. Untuk kesan terbaik, ambil dua kaplet dua kali sehari bersama makanan. Boleh juga diambil 4 biji sebelum tidur untuk tujuan tertentu.

Kajian menunjukkan pengambil kalsium Ostematrix Shaklee diserap dengan cepat dan kekal dalam darah selama 12 jam selepas pengambilannya. 




Ini sangat penting kerana ada supplemen kalsium lain yang tidak mudah diserap oleh badan, gagal berada dalam darah untuk jangka masa lama sekaligus gagal berfungsi menghilangkan sakit sendi dengan berkesan. Sebab itu kita pasti merasa perbezaaan selepas bertukar pada Ostematrix Shaklee.

Testimonial selepas mencuba Ostematrix dari Set Sendi Shaklee

Kesan selepas cuba Set Sendi Shaklee

Testimonial Selepas Cuba Set Sendi Shaklee
Supplemen kedua dalam Set Sendi Shaklee ini adalah OMEGA GUARD.

APA ITU OMEGA GUARD SHAKLEE?


Omega Guard Shaklee adalah supplemen minyak ikan tulen yang berkepekatan tinggi.
OmegaGuard Shaklee membekalkan spektrum penuh asid lemak omega-3 gred farmaseutikal yang asli dan tulen terrdiri daripada tujuh komponen utama, termasuk EPA untuk kesihatan keseluruhan dan DHA untuk fungsi dan perkembangan minda yang normal. Satu sajian 3 kapsul OmegaGuard membekalkan 990mg asid lemak omega-3.

Apa maksud Gred Farmaseutikal yang Tulen

Omega Guard Shaklee memenuhi gred farmaseutikal. OmegaGuard dihasilkan melalui proses proprietari penyulingan molekul berganda yang bertujuan untuk meningkatkan kepekatan asid lemak omega-3 dan pada masa yang sama menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang sering mencemari pelbagai spesis ikan.

Apakah fungsi asid lemak dalam Omega Guard untuk sendi?

Minyak ikan dalam Omega Guard membantu mengurangkan inflamasi / bengkak / radang pada sendi.

kebaikan omega untuk sendi
Kenal pasti sakit sendi dan jangan biar sakit berterusan dan meningkatkan risiko penyakit lain. Tambahan pula, sakit sendi sering buat pergerakan terbatas, kualiti kerja menurun dan susah untuk beribadat dengan kusyuk dan sempurna.

Punca bengkak pada sendi


Testimonial Omega Guard dalam set gout
Testimonial omega untuk sakit sendi
Radang pada sendi antara simptom pesakit gout.


Untuk terus tidak merana akibat sakit sendi dan mula menjaga kesihatan sendi, hubungi saya, SID Pro :


Shaklee Independent Distributor
Ida Khairani  ( 846056 )
Phone : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD Shaklee kawasan : Seksyen 7 dan Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam, KLCC

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.