Vitamin Shaklee bantu ibu tetap bertenaga





"of course shaklee help me very much"

Jue ni kerja di mahkamah syariah. Selalu sangat la stress. Stress sangat memberi kesan pada penyusuan ya. Dia dah cuba set b. Mula-mula Alhamdulillah, kesannya sangat baik.

Namun, bila bebanan kerja bertambah, pengeluaran susu semakin terjejas. Pengambilan vitamin Shaklee seperti B Complex, Vitalea dan Vitamin C telah membantunya dalam aktiviti kerja seharian yang memerlukan komitmen tinggi.

Selain nasihat sokongan dan tips dari saya, zikir dan doa berterusan pada yang Maha Kuasa sentiasa dipanjatkan.

Kemudian Jue tergerak untuk mencuba Triple M pula. Triple M ni set lengkap untuk penyusuan. Kira set premium la. Selain Alfalfa, Energizing Soy Protein(soya) dan Ostematrix(kalsium) akan turut melonjakkan pengeluaran susu ibu di samping menjaga kesihatan dan kecergasan ibu.

Apa-apapun milk booster yang ibu ambil, wajib tidak meninggalkan konsep penyusuan. Iaitu
1. Kerap kosongkan payudara yakni regular pump setiap 3 jam.
2.Minum air kosong banyak. 1L untuk setiap 25kg berat manusia. Kiranya kalau berat 50kg, perlu minum 2L air. Namun, kalau ada ambil vitamin dan menyusu, perlu lebih lagi air. Sebab tu saya syorkan 3L air.
3. Paling penting, sentiasa berdoa pada Allah. Mohon diberi rezeki buat anak dan kesihatan buat kita supaya dapat terus menyusukan anak. Mudah-mudahan kita diberi ganjaran pahala atas niat ikhlas kita.

Jika anda berminat, email saya di admin@mysupervitamins.com atau sms di 013-4882382.



- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.