Penat Bersin Pagi2? Nak Cari Set Resdung Shaklee?

Pagi-pagi bangun tidur dengan keadaan sakit kepala dan rasa agak pusing. Hidung mula berair dan start bersin. Hachum hachum 2 atau 3 kali. Aduhhh. Kena lagi aku ni!

Bila dah start kena, mata pun rasa pedih-pedih, tau dah ni! Mesti resdung ni. Letih tau bila pagi-pagi hidung rasa ketat dan mata berat. Kurang motivasi nak mula kerja. Macammana ni?

Ada kawan tu dia amalkan #vitaminC, #alfalfa untuk detoks dan juga #bcomplex. Katanya sangat membantu untuk resdung dia. Bersin hilang pagi-pagi, tekanan pada mata pun berkurang! Wah best tu, Alhamdulillah.

Yang menariknya lagi, lepas beberapa ketika konsisten set ni, jerawat belakang badan yang bermaharajalela yang buat nak tidur susah tu pun hilang. Wah, muka pun makin berseri-seri, almaklumlah banyak kesan jerawat lama dah pudar.




Banyak betul bonus ni. Lagi-lagi nak raya ni, bolehlah beraya nanti kulit muka lebih segar dan tak kusam lagi. Badan pun lebih bertenaga, syukur Alhamdulillah.

Itulah pengalaman kawan tu, syok dengar dia cerita. InsyaAllah, boleh juga jadi camtu. Tak perlu nak sakit kepala dan facial pain lagi hari-hari kan? Hidup pun lebih ceria dan positif.

Boleh dapatkan #setresdung dengan saya.

Nama: Ida Khairani Ahmad
No Phone: 013.488.2382




Ida Khairani

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.