Berjaya Elak di Operate dan Darah Beku Semakin Pulih

Bila operate melibatkan kepala dan saraf yang berdekatan dengan organ yang kritikal ni, memang orang cuba nak elak. Ada risiko termasuklah kecacatan otak.

Namun, doktor akan syorkan juga operate jika ia melibatkan nyawa.

Saudara Sharif berjaya membantu isterinya dari dibedah apabila supplemen yang diamalkan isterinya selama 14 hari memberikan perubahan positif. Alhamdulillah darah kurang beku dan tidak merebak. Malah tekanan darah bini semakin stabil. Isterinya tidak perlu dibedah lagi.

Ikuti cerita Encik Sharif.

"Berdoa sambil berusaha. Semua penyakit ada ubatnya. Aku try satu produk ni. Memang berkesan.

Vivix Shaklee. Tadi doktor pakar kata bini aku dah tak payah operate kepala sebab darah beku dia tak merebak dan stabil. Darah pun tak beku sangat.

Ni bukan pasal nak jual produk atau apalah tapi lepas guna benda ni memang tekanan darah bini aku stabil dan banyak perubahan.

Sambil berdoa dan mengurut ni agak antara faktor dia tambah sihat.

Tq pada awan yang rekemen haritu.

Walaupun dia tak pulih sepenuhnya tapi berita ni pun antara berita yang menggembirakan sebagai seorang suami.

Suami mana yang tak sayang bini. Duit boleh cari bang. Nanti kalau ada perubahan lagi aku update dalam ni.

Ni testimonial pada isteri aku sendiri.

Apapun jangan anggap produk ni menyembuhkan, semuanya atas kuasa Allah.

Terima kasihpada semua kawan yang melawat dan mendoakan isteri aku. Jasamu hanya Allahyang dapat balas.

Kepada yang ada darah tinggi atau kolestrol tinggi boleh cuba.





Ida Khairani
http://www.mysupervitamins.com
013 488 2382

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.