Vitamin Percuma untuk peserta larian Subang Jaya 10 KM Run 2015

Baru-baru ni Shaklee ada sponsor Subang Jaya 10 KM Run 2015. Dah sponsor tu apa lagi dapatlah vitamin free, bukan 1 tapi 3 okey !


Jadi merasalah ramai orang yang belum pernah ambil vitamin Shaklee, sempena dapat vitamin percuma ni ! Yang bestnya 3 vitamin tu sangat hot dan banyak kelebihannya. Semua peserta mendapat vitamin B, E dan GLA. Wallah !!

Rugi yang tak join!

Kalau nak ikut kombinasi 3 ni macam nak suruh semua peserta jadi subur subur belaka. Ketiga-tiga vitamin ni memang glamur untuk kesuburan !!! Namun, banyak lagi kelebihan lain. Mai saya share untuk rujukan korang ya.

Kelebihan dan kegunaan vitamin B:

- menggalakkan metabolisme. Jangan risau gemuk. Walaupun ada yang mungkin rasa lapar, ia bukan lapar sebenarnya. Ia adalah sign bahawa badan sedang memproses nakanan dengan rancaknya! Nanti saya bagi tip macam mana tak nak rasa lapar tu.

- mengandungi asid folik jadi sangat sesuai untuk orang yang plan untuk mengandung dan sedang mengandung.

- bantu rasa cergas, fokus dan tenang. Kalau nak tau ada kawan saya yang nak masuk TV telan berbiji-biji B Complex dan hasilnnya ketika ditemuramah,tidak gemuruh, lancar dan confident ja macam orang yang dah biasa masuk TV.

Kelebihan B Complex


Kelebihan dan kegunaan Vitamin E:

-untuk orang yang berjerawat, korang boleh buat masker dan tempek pada jerawat dan cara cucuk kapsul tu.

- untuk yang ada parut jerawat dan luka lama, konsisten mengambil vitamin E dapat bantu mencerahkan parut jerawat dan lama.

- bagi yang takut jeragat, vitamin E adalah antioksida untuk mecegah jeragat.

- bantu kesihatan jantung juga !

- vitamin E sangat direkomenkan untuk kesuburan kerana meningkatkan sensasi seksualiti dan melindungi sperma dari rosak akibat radikal bebas yang jadi antara punca sperma rosak dan tidak subur.

Kelebihan Vitamin E


Kelebihan dan kegunaan GLA:

- bantu cecair serviks yang sihat untuk kesuburan

- perbaiki kitaran haid yang tidak teratur

- bantu masalah kulit tidak sihat akibat hormon

Kelebihan GLA

Tips untuk peserta SJKM10 RUN 2915 yang dapat 3 vitamin free yang Hot ni !!!!

Ini antara sedikit sebanyak kelebihan B Complex, GLA dan Vitamin E yang glamur namun hakikatnya banyak lagilah. Ketiga tiga vitamin ni boleh diambil lelaki dan perempuan. Jadi jangan dok tenung ja, makan tau.

Kami menggalalakkan pengambilan air kosong yang banyak demi membantu keberkesan vitamin untuk baik pulih badan. Berapa banyak? Sekurang kurangnya 3L sehari semalam. Air gula, gas, kotak, tin tak kira ya. 

Bila waktu sesuai nak makan? Apa jadual vitamin B Complex, Vitamin E dan GLA?

Boleh rujuk gambar rajah ni.


Namun, kalau nak ikut praktis saya 
Vitamin B ambil selepas makan yang lengkap untuk elak dari rasa lapar.. Selepas breakfast atau lunch, saya prefer lunch kalau breakfast saya tak heavy.

Vitamin E saya ambil sebelah malam, lepas makan atau sebelum tidur begitu juga dengan GLA.

Semuanya 1 bj sehari namun untuk masalah tertentu Vitamin E, GLA dan B Complex boleh diambil lebih dari 1 bj sehari.

Harap membantu ! Bila dah jatuh cinta, jangan lupa teruskan mengambil vitamin Shaklee ni ya. Ia bukan saja bantu sihat sekarang tapi kesihatan di masa depan juga. Apa2 boleh roger Ida di 013 488 2382. Orderlah juga untuk ibu bapa pula! Mereka pun nak feeling muda dan sihat macam peserta SJKM10 Fun 2015 !


Ida Khairani
SID Pro 846056
www.mysupervitamins.com
admin@mysupervitamins.com



ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.