Vivix untuk awet muda

Bagaimana usia meningkat dan badan menunjukkan diri semakin tua..? Di dalam badan kita terdapat 4 mekanisma utama yang membuatkan diri kita semakin tua. Ramuan Vivix membantu melambatkan penuaan dengan mengenal pasti 4 mekanisme ini dan mengusainya.


1. Kerosakkan DNA

Setiap hari, hampir 1 juta sel tubuh diserang dan merosakkan DNA. Setiap hari juga, sel kita di-copy namun serangan ini turut merosakkan data genetik dan menghasilkan 1 typo. Jadi, walaupun sel di-copy dari yg asal, terdapat 1 typo terjadi dan ini mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular(sel) DNA.


2. Pengawalan Genetik

Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi(kemerosotan) umur pada tahap selullar.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular

3. Pengeluaran tenaga yg kian menurun oleh sel-sel

Mitochondria(penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yg kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun, fungsi sel turut menurun.


Ramuan ViVix menggalakkan biogenesis(pembentukan baru) mitchondria untuk
Meningkatkantahap tenaga di dalam sel.


4. Penimbunan Protin AGE

Penimbunan protein AGE( advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.


Ramuan Vivix adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol ( kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan penbentukanprotein AGE.






Pelbagai lagi manfaat Vivix bakal diperolehi.

Ingin mencuba, email
admin[@]mysupervitamins[.]com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.