Zink bantu ereksi lebih lama dan ejakulasi matang

Seorang suami yang mengidam kesempurnaan ketika bersama isteri dan merancang untuk mendapatkan zuriat sangat-sangat disarankan mengambil supplemen zink. Mengapa? Zink sangat berfaedah untuk kesuburan lelaki. Yang lebih menggembiran, zink membantu ereksi lebih lama dan ejakulasi yang matang dan perfecto.

Masalah kurang paras zink dalam badan seorang lelaki dikatakan menjadi punca ketidakupayaan ereksi dan pramatang ejakulasi atau terlalu awal memancutkan air mani. Ejakulasi air mani ni penting dan komponen utama untuk kepuasan ketika bersama dan wajib jika hendak mendapat anak dari zuriat sendiri.

Fungsi Zink

Zink adalah mineral utama yang digunakan dalam metabolisme sel. Ia adalah penting untuk fungsi imun, DNA dan penghasilan protein, penyembuhan luka, dan pembahagian sel. Ia juga penting dalam kehamilan, untuk kanak-kanak dan remaja jadi lelaki atau perempuan boleh amalkan zink ya.. Malangnya, banyak orang dewasa dan warga emas gagal mendapatkan cukup zink.



Zink untuk bantu kesuburan

Zink dan Testosteron

Testosteron adalah hormon yang dihasilkan oleh buah zakar dan bertangggungjawab dalam pembinaan ciri-ciri seksual lelaki. Testosteron juga penting untuk mengekalkan sebahagian besar otot, mengekalkan sel-sel darah merah yang mencukupi, pertumbuhan tulang dan menggalakkan fungsi seksual.

Satu kajian pada tahun 1996 menunjukkan hubungan yang jelas antara zink dan testosteron. Dalan ujian itu, lelaki-lelaki muda diberi makan diet yang sangat sedikit zink supaya mereka kekurangan zink. Selepas 20 minggu, tahap testosteron diukur dan terdapat penurunan yang ketara (hampir 75 peratus). Jelas? Zink kurang, testosteron pun kurang.

Kajian ini juga menguji suplemen zink pada lelaki-lelaki tua. Para penyelidik menunjukkan bahawa dengan meningkatkan pengambilan zink, tahap testosteron dalam populasi warga tua menjadi hampir dua kali ganda. Ini adalah bukti yang cukup kuat bahawa zink mempunyai kesan ke atas pengeluaran testosteron.

Jika anda mengalami masalah buah pinggang, keberangkalian menghadapi kekurangan zink sangat ketara dan ini akan beri kesan pada ereksi seorang lelaki kerana hormon testoreran juga akan menurun. Jadi, wajib ambil supplemen zink ya.




Zink dan Libido

Satu kajian 2013 menunjukkan bahawa deria bau sebenarnya mungkin penting kepada libido, terutama pada lelaki muda. Libido bermaksud keinginan untuk melakukan seks. Tahu tak, kekurangan zink boleh mengurangkan deria bau anda dan secara tak langsung libido anda juga akan terjejas. Kalau dah terjejas keinginan, bagaimana ereksi dan ejakulasi nak jadi ya dak?

Zink dan Sperma

Kadang-kadang performance dah terbaik !!!.. Namun masih juga tidak dikurniakan zuriat. Mungkinkah sperma anda rosak dan tidak sihat? Sekali lagi, amalkanlah Zink demi membantu menghasilkan sperma yang kuat dan sihat.

Bentuk sperma yang normal dan matang

Sperma yang sihat mempunyai bentuk yang sempurna ekor dan kepalanya, pantas dan dihasilkan dalam kuantiti yang banyak. Zink membantu masalah kesuburan lelaki dengan menghasilkan sperma yang banyak dan bentuk yang sepatutnya.  Zink di dalam prostat lelaki ada 10 kali ganda dari di organ lain dan zink sangat memainkan peranan beasar dalam organ seks lelaki. 



Bentuk sperma yang tidak normal


Jika anda hendakkan kehidupan seks yang lebih baik dan jika anda menghadapi masalah kematangan seks yang lambat, impoten, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikel dan kemerosotan fungsi seksual, wajiblah amalkan supplemen zink dalam pemakanan harian.

Sekiranya anda mahukan zuriat atau memperbaiki mutu sperma dan ingin mendapat vitamin semulajadi Shaklee yang terbukti berkesan, dapatkannya dengan saya. Sebarang pertanyaan termasuklah cadangan mengikut budget anda, boleh hubungi saya sekarang juga!





Ketahui



dan


Juga






Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! 
Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.




Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.




Order / Pertanyaan :
Whatapps / SMS : 013 488 2382
Email : admin@mysupervitamins.com
COD : Shah Alam, Bandar Bukit Raja, Setia Alam

Pos ke seluruh Malaysia

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.