Selera anak bertambah dengan khasiat Meal Shakes

Suka saya kongsikan kisah ibu yang tak sabar nak berikan Meal Shakes untuk anak yang hadapi masalah selera makan, selepas membaca banyak review dan tahu kebaikkan Meal Shakes.. 



Ibu ni call & terus nak pick up MEAL SHAKES di rumah untuk
anaknya.. Bila datang, katanya anak perempuannya yg usia 2 thn lebih tak makan apa selain susu formula ja.. Risaulah ibu ni. Badan anaknya pun kurus tapi mulut petah. :)

Saya pun cakap, kesan & jangka masa Mealshakes ni tak sama. Namun, selepas seminggu setengah follow up, anaknya dah tunjukkan perubahan positif..

Kalau anda ibu & lihat perubahan tu anda gembira tak? Jadi, usah dinafikan kebaikkan Meal Shakes yang telah berjaya membantu beri manfaat untuk anak-anak ini.

Dalam Meal Shakes ada multivitamin, protin dan serat yg secara tak langsung bantu atasi masalah kanak-kanak ni, menguatkan imun dan bantu tumbesan..

Serat :  kadang2 anak2 tak nak makan sebab fobia untuk berak kerana tahi yang keras. Jadi serat dalam Meal Shakes membantu atasi masalah sembelit.

Zink, B Complex, Zat Besi, Lysin: membantu dalam menghasilkan tenaga dan memperbaiki selera makan.

Protin, kalsium : Bantu tumbesan dan pembinaan sel & tulang yg sihat.

Cukupkan nutrisi anak-anak kita dengan membekalkan sumber makanan yg pelbagai dan berkualiti yg dapat membantu mereka menjadi yg terbaik!

testimonial picky eater dan mealshakes



PM Ida Khairani Ahmad
admin@mysupervitamins.com


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.

1 comments :

Write comments
Salwa
AUTHOR
May 25, 2014 at 4:37 PM delete

Salam Ida

saya pun bagi anak mealshake

alhamdulillah memang berselera makan jadinya

Reply
avatar