Cara atasi kulit kusam, jeragat dari tak berseri dari makanan

Nak kulit lebih berseri, tidak kusam? Sapa tak nakkan.. Wanita selalunya sangat concern pasal kulit wajah ni. Bermacam pula masalah kulit yang mungkin terjadi seperti jerawat, jeragat, bekas jerawat lama jika penjagaan tidak bermula dari awal. Bukan saja penjagaan dari luaran, dari dalaman pun harus dijaga. Sel yang sihat akan menghasilkan kulit yang sihat dan cantik serta bebas masalah. Vitamin yang senonim dengan kecantikan adalah B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan jangan tak tahu protein juga sangat penting kerana sel terbina dari protein.


B Complex dalam mengatasi masalah kulit wajah ..

Vitamin B membantu dalam kecantikan dan kesihatan kulit, rambut dan kuku dan bersama melawan tindak balas dan kerosakan akibat radikal bebas. Kekurangan vitamin B boleh mengakibatkan kulit kering, kedut, kusam, jerawat, ruam, rambut gugur dan kuku rosak.


Vitamin C dan Vitamin E bersama selenium 

Melindungi kulit dari panahan matahari dan mengelakkan kanser kulit. Kedua-dua anti oksida yang powerful ni mempercepatkan baik pulih semulajadi kulit untuk mengelakkan kerosakan yang lebih teruk yang mengakibatkan pigmentasi dan jeragat juga.


Tahu tak yang sel yang sihat yang sangat penting untuk kulit cantik. Protein ESP membantu juga dalam mempercepatkan kesan vitamin-vitamin kecantikan ini. Kerana..apabila sel yang sihat terhasil dari pemakanan protein yang berkualiti, lebih mudah vitamin diserap oleh sel dan hasilnyaaaa.wallah..kulit lebih berseri dan bebas jerawat. Bekas jerawat lama akan kian pudar.

So, dapatkanlah vitamin kecantikan Shaklee set d yang terdiri dari b complex, vitamin c dan vitamin e dan tambahan Energizing Soy Protein untuk perlindungan kulit dan membantu mendapatkan kulit lebih cantik dan berseri. Jom baca apa kata Adila Azmi yang mengamalkannya..




vitamin untuk kulit glowing
Testimonial pengguna vitamin kecantikan set D dan ESP




"ni sy nk cerita apa y sy ambil untuk memastikan kulit sentiasa lembab n glowing! wing! Wing! Hihi.. Sejak sy menyusukn ank sy dah mula ambil ESP, vit C & B-complex. Mmg smpai skng (mybaby 10 bln) mmg xpenah bhenti ambil esp n vitamin. Mmg boleh nmpak kesannya pd kulit. Lepas branak mmg kulit nmpak pucat n kusam. 2 bulan lepas sy tambah pula vitamin E. Kesan mmg Superb!!! Jeragat kt muka pn dah smkin kurang n kulit sntiasa moist n glowing. "

Kalau anda sendiri mengalami masalah kulit kusan dan berjeragat... Dah tu apa lagi mesti tak glowing dan tak berseri, wajib dapatkan vitamin C, B, E dan protin untuk baik pulih dari dalam. Memang insyaAllah akan terserahlah di wajah. Selain tu, makanan berminyak pun kena tapis2 juga. Rajin cuci muka dan dapatkan rehat yang cukup! Banyak pula nasihat, rajin berwudhu dan solat jangan tinggal ya. Untuk dapatkan vitamin untuk wajah lebih berseri, cepat-cepat hubungi saya sekarang supaya hidup lebih yakin dan tidak lagi dibelenggu dan dipandang sipi!


Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056



Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.