GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan peluang untuk hamil

Ramai wanita mengalami masalah kitaran haid yang tidak teratur sejak dari zaman remaja lagi. Bila jumpa doktor, doktor pula kata tak apa..stress ja ni..insyaAllah nanti ok.. Kela-kelamaan dah berkahwin, mungkin masalah kitaran haid masih sama, masih tidak teratur dan menyukarkan peluang untuk hamil. Jadi, usaha kita cuba betulkan hormon dahulu, insyaAllah kitaran haid lebih cantik dan meningkatkan peluang untuk hamil.

Mengapa GLA Shaklee yang kami syorkan..

GLA membentuk prostaglandin yang mengawal selia hormon lelaki dan wanita termasuk estrogen dan testosteron. So, lelaki memang tak ada masalah untuk amalkan Shaklee juga.  Antara kesan baiknya terhadap wanita adalah memperbaiki simpton PMS seperti sakit semasa period, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

GLA membantu wanita membetulkan kitaran haid sekaligus mengurangkan risiko ketidaksuburan dan memudahkan perancangan untuk hamil. Yang lebih menarik, GLA dikatakan boleh menyediakan enviroment yang baik untuk sperma hidup dan membuatkan jangka hayatnya lebih lama jadi waktu subur dipanjangkan.


Jom, layan antara testimonial pengguna GLA yang berjaya membetulkan hormon, kitaran haid dan berjaya hamil.



GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan kesuburan
"Lepas sebulan makan GLA + Ostematrix, Alhamdulillah doktor sahkan saya hamil 2 minggu."

GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan kesuburan
"Yup, saya pun pregnant dengan GLA. ALhamdulillah, guna untuk 14 hari dalam sebulan. Sekarang dah pregnant 3 bulan. Alhamdulillah"

GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan kesuburan
"Amazing GLA!!!. Since after delivery, in which dah lebih 1year, i belum datang menses lagi. But lepas ambil GLA for just 3 days, the red flag is up today. I guess it really helps on the chaotic hormone issues"

GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan kesuburan
"Lepas baca banyak komen positif tentang GLA yang boleh stabilkan hormn dan teraturkan period, so saya try la makan GLA awal bulan Feb. Sampai 13/3, saya still tak period lagi. Bila cek, rupa-rupanya dah positif."


GLA Shaklee betulkan hormon, kitaran haid dan tingkatkan kesuburan
"saya ada masalah dengan period Saya makan terus sebulan tak henti then period tak mai langsung. Pastu dok sakit pinggang n p check2 lekat pulak"




Kita hanya berusaha, selebihnya berserah pada Allah.



Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056



Order Form & Email
Nak Join Jadi Ahli SHAKLEE


Jika anda rasa artikel ini berguna, jangan lupa untuk kongsikan demi manfaat bersama.

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.