Testimonial dan cara hilangkan stretch mark

Biasalah antara kenangan yang akan ditinggalkan lepas kita bersalin adalah stretch mark. Hehe.. Kenangan terindah :X. Stretch mark adalah kesan regangan hasil dari pertambahan berat badan dan pembesaran badan. Macam ibu mengandung, pembesaran yang ketara adalah perut dan paha. Jadi kawasan inilah yang sering kelihatan stretch mark. Ada ibu yang mempunyai kesan stretch yang  jelas dan banyak, ada yang tak ketara sangat. Ramai ibu yang mengamalkan Shaklee, tak perlu risau kerana insyaAllah kesan stretch mark akan pulih terutama yang mengamalkan vitamin E selepas bersalin dan ESP.


cara hilangkan stretch mark selepas bersalin
Testimonial stretch mark hilang!


"Salam jumaat sume.....
Hari ni nk share testimoni dri sendiri....
Dulu masa pregnt, stat bulan ke7 prgnt, stech mark dh mula nmpk... segan dgn diri sdri....Masa prgnt dh mula ambik ESP sbenrnya sbb beli skali ngan set bpantang... tp punyelaa jarang minum..xde kesedaran masa tu..smpai anak dh umo 7 bulan pon 1 jar x abis2... tp bile ksedaran tu dtg, trus istiqamah mnum ESP ni 3x sehari, dan sekarang jar ke2 pon dh nak abis... and paling ketara adalah STRECH MARK makin pudar!!! memang TAK TIPU ok!! asben pon perasan dan setuju ;) im in luv with ESP!!! ♥"




ESP @ energizing soy protein adalah protin soya yang baik lengkap dengan 9 asid amino perlu untuk pembinaan sel dan mampu memulihkan sel seterusnya membantu pulihkan kesan stretch mark. Vitamin E pula sangat baik untuk membaiki tekstur kulit dan mengurangkan parut.

ESP memang sangat sesuai diambil oleh ibu mengandung, berpantang dan menyusu. InsyaAllah kesannya bukan sahaja parut stretch semakin pudar, namun kecergasan, pemulihan dan turut menggalakkan pengeluaran susu ibu. Dan sebab itulah ESP adalah HOT SELLING ALL TIME!





Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.