Cara diet yang berkesan dengan Shaklee

Kebanyakkan dari kita memang senang nak control makan dan turut tak tinggal lakukan senaman, namun masih lagi tak turun berat atau kurang inci. Mengapa? Di sinilah datangnya keperluan supplemen Shaklee yang meningkatkan kejayaan dan buatkan diet sihat kita betul betul berkesan.

Testimonial Lose Inch dari Laila Miraqilaisy


Kalori yang diambil perlukan sesuai dengan berat dan kerja yang dilakukan seharian. What goes in, must use or go out! Kalau tidak, ia akan disimpan menjadi toksin dan lemak. Jadi, meh jadi duta Set Kurus Shaklee dengan amalan pemakanan yang betul.

Tip Diet Sihat dengan Shaklee!

1. Kira keperluan kalori dan ambil yang sesuai mengikut berat, aktiviti harian dan berat target kg yang nak diturunkan.
Boleh guna Calculator Kalori ini untuk mengira kalori yang sedang kita ambil sekarang.
Calculator ini pula untuk kira kalori makanan di Malaysia : Kalori makanan Malaysia

2. Ambil Lecitin untuk membantu memecahkan lemak supaya senang diproses badan. Lecitin juga berkesan untuk mengurangkan berat dan paras kolestrol sekaligus mengurangkan risiko serangan jantung.

3. Ambil Herb lax untuk melancarkan pergerakan usus dan bantu penyerapan nutrien. Kadang2, kita makan tak kenyang sebab usus kita dah sesak dengan sisa sisa makanan lama.  Herblax juga membantu untuk menghindarkan sembelit.

4. Tambah Alfalfa untuk melancarkan proses pembuangan kerana Alfalfa membantu pelawasan.

5. Untuk lebih berkesan dan diet optimum, perlukan tambah Cinch Shake Mix kerana ia adalah protein yang sangat bagus, rendah lemak dan mengenyangkan. Protin Cinch dengan Leucine membakar lemak da mengekal serta membentuk otot.






Testimonial set pengambilan diet sihat Shaklee


Laila Miraqilaisy Thanks. Fyi,sy dah stat diet 7tahun lalu tp hanya turun 1kg jer.mungkin sebab metabolisme rendah kot. Setelah cuba shaklee,hanya 3bulan sy dah turun 7kg. Alhamdulillah,sy suka...... Sy ambik herblax n lecithin jer... Skang tgh fokus untuk kecantikan plak. Hehehehehe

Ismahani Ismail Hannyaddy Wah bestnya...sy blm try lecithin lg..hany try herbalex N alfafa je..bru turun 5kg..


CEPAT DAPATKAN SET KURUS SHAKLEE ANDA SEKARANG !




Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.