Set untuk Suami Isteri menghangatkan hubungan seks


Situasi biasa kalau suami isteri yang bekerjaya dan sudah beranak 1,2 or seterusnya.. kedinginan dalam hubungan seks akan berlaku. Kalau ini terjadi, janganlah biarkan. Hubungan seks ini sebenarnya membantu mengeratkan hubungan kekeluargaan dan menjamin kebahagian rumah tangga yang berkekalan. Busy dengan anak dan letih selepas pulang bekerja bukan alasan tetapi signal untuk mencari penyelesaian.

Apa fungsi vitamin e dan alfalfa dalam mengeratkan hubungan seks ini?


Vitamin E memberi impak yang besar kepada libido dan fungsi seksual untuk kedua-dua lelaki dan wanita. Bagi wanita, vitamin E boleh membantu untuk mengekalkan keseimbangan hormon, boleh mengurangkan PMS dan gejala menopaus, membantu dalam pelinciran dan juga boleh meningkatkan keseronokan seksual keseluruhan. 

Bagi lelaki, vitamin E boleh membantu untuk menghasilkan ereksi yang lebih tahan lama, membantu untuk mengurangkan tekanan dan kegagalan seksual yang berkaitan dengan tekanan dan boleh meningkatkan jumlah sperma. 

Makanan yang sudah diproses dalam diet harian boleh menjadi punca kekurangan vitamin E

Alfalfa pula dipercayai dapat membantu mengatasi masalah keputihan yang antara punca utama ketidakselesaan ketika bersama. Malah ia juga mampu menguatkan otot faraj. Untuk wanita yang sedang dalam proses menapouse juga sesuai mengambil alfalfa kerana alfala juga mampu mengatasi masalah libido(kurang keinginan untuk seks)



APA TUNGGU LAGI! BERTINDAK SEKARANG!





Ida Khairani

Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :




ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.