Set Berpantang Mudah dan Berkesan Pilihan Rakyat Malaysia

Bagi yang masih mencari-cari set rawatan selepas bersalin, berita baik khas buat ibu yang sedang menanti kelahiran cahaya mata atau sedang berpantang!!!

Kami menawarkan set rawatan selepas bersalin untuk kegunaan selama 40 hari, khusus untuk ibu yang berpantang dan yang paling berbaloi untuk kesihatan ibu dan anak.

set berpantang mudah berkesan dan terbaik shaklee


Set C : Set rawatan dalam pantang :

  • B Complex - penting untuk elak kemurungan (meroyan, sebagai penenang (anti-stress) & menstabilkan hormon.
  • Vitamin C - penting untuk pembentukan kolagen, mempercepatkan penyembuhan luka, memperbaiki tisu sel yang rosak akibat bersalin.
  • Vita-Lea Iron Formula (a.k.a multivitamin)  - perlu kerana ianya mengandungi iron formula yang sangat penting bagi tubuh, terutama kerana ibu banyak kehilangan darah selepas bersalin.
  • Zinc - membantu mempercepatkan proses baik pulih luka, terutama luka di dalam (untuk rahim). Zinc juga bantu atasi masalah kedinginan selepas bersalin. 


Cara pengambilan set C ialah :

  • 1 biji sehari, untuk setiap satu B-Complex, Vit-C, Multivitamin dan Zinc.


Set C Add-on
  • Alfalfa

Cara pengambilan set C add on ialah :

  • 1 biji sehari, untuk setiap satu B-Complex, Vit-C, Multivitamin dan Zinc.
  • 2 biji sehari untuk Alfalfa.


Jika anda berminat untuk mencuba, sila klik di sini untuk panduan proses pembelian

Anda juga boleh mendapatkan full pack untuk vitamin2 di atas.


------

Testimoni pengguna "Set Bersalin Shaklee" *dari customer genkimomma

Testimoni ibu yang telah menggunakan set Shaklee di dalam pantang. Ibu ini telah menggunakan set supplements yang sama dan di tambah dengan Alfalfa (milk booster).


C-Sect mom yang sangat bertenaga dalam pantang, dan Alhamdulillah, berjaya kumpul 100 botol EBM stok, walaupon baru hari ke-33 di dalam pantang :
Overall, lepas 1month taking the supplements mmg I feel myself much better than my previous delivery. Has faster recovery and lebih cergas. Did I tell u I undergo c-sect for both delivery? Kali ni on 40 days I drove myself to hospital for check up sbb hubby keja. Dulu the first day masuk kerja kena drive, still rs sakit kat tpt operate. Ni rileks je tekan clutch. Hee..

------


Satu lagi testimoni ibu yang menggunakan set bersalin supplements Shaklee :

salam semua...
juz nak share...alhamdulillah, setelah mengamalkan makan vitamin2 diatas, slps bersalin danial baru2 ni, badan rasa segar n tak le seletih macam bersalin anak pertama dahulu..
masuk minggu ke2, ayu dah leh masak utk makan tghari dah..saja tak nak menyusahkan mak sbb mak pun keje lg..
mmg nampak ketara, lg setelah menyusu kan danial...masa lahir, danial 2.75kg, 14 hari 3kg, n 19 hari plak 3.5kg...susu pun banyak, bersyukur sgt2..
skrg ni dah hari ke 20, ayu dah berjaya mengumpul 14 botol ebm 3 oz dan 4 bekas dadih 2.5 oz...

------

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.