Set Kulit Cantik Radiant 4 Shaklee

Saya adalah pengguna tegar Vivix sejak Mei 2017, dulu pernah juga cuba Vivix, tapi konsisten macam sekarang. Kesan Vivix kepada kulit saya tidaklah begitu cepat mungkin sebab saya tidak melindungi kulit dengan sun block bila keluar rumah.
.
ESP dengan Vita C memang supplement harian saya. Dari mula saya bersama Shaklee sampailah sekarang. Ada jugalah stop setahun dua waktu tidak aktif. Masa itu memang nampak muka kusam, tenaga pun entah ke mana.
.
Jadi, mula pada bulan Julai saya ambil Collagen pula. Bertekad mau cantik sudah, sebab disangka umur 40an. Perempuan mana yang tidak suka bercantik? Biarpun saya tidak kisah, tapi untuk suami tercinta mestilah mau cantik kan?
.
30 Julai 2017, saya ambil gambar ini selepas habis 1 kotak Collagen. Sebelum 30/7/17, pori pori saya lagi besar dari ini. Lagi teruklah pendek kata. Jadi saya tambah GLA Complex dari saat itu. Secara tidak langsung, saya amal Set The Radiant 4 bermula dari 30/7/2017.
.


Kesan lepas amalkan set kulit shaklee radiant 4
Kesan lepas amalkan set kulit shaklee radiant 4



Semakin hari, saya sendiri merasakan kulit muka saya semakin baik. Jeragat semakin berkurang. Dan yang paling saya perasan adalah kulit tidak lagi kusam macam dulu. Belum flawless lagi, tapi nampak perbezaan selepas 1 bulan.
.
Harap testimoni saya ini memberi manfaat kepada yang lain. Jangan putus harapan, cuba The Radiant 4, pasti ada harapan. Tidak cuba, janganlah mengharap.
.
Bestkan?

Set Radiant 4 ni terdiri dari 4 Supplemen Shaklee yang berkualiti tinggi untuk penjagaan luar dalam kulit


Set Kulit Cantik Shaklee - The Radiant 4
Set Kulit Cantik Shaklee - The Radiant 4


ESP untuk kulit cantik : protin berkualiti yang membantu pembinaan sel sihat untuk pemulihan lebih cepat.

GLA untuk kulit bebas cela : membantu melembabkan kulit dan mengawal selia masalah hormon.

Collagen untuk kulit lebih muda : memberi kesan kulit lebih anjal dan tegang.

Vitamin C untuk kulit lebih berseri : melindungi kulit dari pencemaran dan kerosakan akibat radikal bebas.

Berminat ? Sudah pasti ! Jadi cepat hubungi pengedar Shaklee anda ni sekarang untuk dapatkan Set Kulit Shaklee Radiant 4 hari ini.

Order dan Wassap Sekarang !

Saya Nak Radiant 4




pengedar shaklee shah alam set kulit cantik shaklee


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.