Ubat cepat turunkan kolestrol

Kolestrol memang bahaya sebab tu kena buat check up dan kalau dah memang tau tinggi kolestrol, tak boleh biar ja. Cari ubat, cari petua dan kawal makan untuk turunkan paras kolestrol. Kenapa kita kena ambil Phytocol-St ni pula? 
.
Ok.. Kita memang suka makan sedap2. Banyak makanan sedap kt Malaysia ni, tinggi kolestrol dan kolestrol pula penyumbang pada banyak penyakit merbahaya. 
.
So kalau kita ambil fitosterol, kita boleh tipu badan kita kerana struktur dan fungsi fitosterol ni sama macam kolestrol. Kolestrol jahat tidak akan diserap sebaliknya fitosterol yang akan diserap ke dalam darah.
.
Kandungan yg terbaik untuk halang kolestrol ini adalah 2000mg sehari. Jadi ambillah 200 lobak merah atau 70 roti gandum atau 425 tomato sehari.. Sebab banyak tu baru menyamai 2000mg fitosteral. Amacam sanggup ?
.

.
Kalau x mampu, amalkan Phytocol-St macam saya, yg telah diuji mampu turunkan paras LDL juga. Bagus tak bagus ? Malah Phytocol - ST dr sumber green2 ja. Menang terbaiklaahh !!
.
Roger akak kalau dah buat pilihan bijak !

Ida Khairani Ahmad
http://www.mysupervitamins.com


ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.