Kedai Baju Ibu Menyusu Di Shah Alam

Memandangkan hot supplemen Shaklee di website ni adalah set penyusuan Shaklee, saya nak share jugalah kedai baju menyusu yang hot di Shah Alam iaitu di Seksyen 7. Kalau korang rajin baca majalah parenting mcm pa&ma, mesti dah biasa dan terjebak dengan jenama seperti Adrinis dan Suri.



Butik baju Menyusu yang Best di Shah Alam


Sekarang jenama-jenama gah ini digabungkan di bawah satu butik iaitu Almari Baju By Adrinis. Ha, mau tak terjojol mata nak memilih nursing baju di sini.

Banyak jenama dalam satu butik ni


Selain dari Suri dan Adrinis, nursing cover dr Dynas, skirt dari Comel Ibu Nursing, dress dan cardigan dari MilkWithLove pun ada. Baru sikit ja ni, shawl, brooch, socks dan kelengkapan untuk ibu menyusu melawa sambil menyusu dengan santai dan tak malu lagi di public juga ada.

Inilah rupanya tokei kedai dan jenama Adrinis, Puan Sharini.

Gilakan? Memang gilalah!! Nangis tengok jubah menyusu yang cantik-cantik ituuu !!! Rasa semua nak! Selamatlah masa pi tu tengah puasa, automatik nafsu berjaya dikawal hingga hanya sehelai saja blouse cantik Adrinis yang dirembat.

Yang paling depan tu cantik tak? Yang itulah yang dirembat!


Eh, nak rayakan. Pakaian di rumah pun mestilah nursing friendly. Barulah syok berborak tanpa terselak bahagian tak sepatutnya.

Kedai Almari Baju By Adrinis ni ada di 19A, Tingkat 1, Jalan Plumbum P7/P, Seksyen 7, Shah Alam. Walaupun di tingkat 1, tapi tangga nak naik tu tak la memenatkan. Rendah ja. Hehe.. Sebab saya dah naik dengan carry Nuh Iman. Terus rasa nak puji kontraktor yang buat tangga gitu.

Fitting Room dan Cermin Besar untuk mencuba


Korang kalau pergi tu, baik plan awal2 apa nak beli. Kang semua nak beli, lari budget. Suami saya aritu, terkejut tengok saya usung 3 paper beg masuk dalam kereta. Haha!! Beli baju selai ja pun. Selamat shopping ya korang! Baju kurung nursing untuk raya pun ada ! Sweeet - sweet semuanya :X

By the way, kalau korang ke sana dan nak beli secara COD atau pos set menyusu Shaklee, roger Ida ya. Dalam radar saya juga tu. first class konsultasi akan diberikan jika membeli supplemen Shaklee dari saya.

Ida Khairani Ahmad
www.mysupervitamins.com

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.