Faedah dan kelebihan menjadi ahli Shaklee

Jika anda pengguna tegar Shaklee, memang sangat disyorkan anda menjadi ahli Shaklee. Kebaikan dan faedah sangat banyak terutama bonus tunai yang orang paling suka hingga ramai yang berhenti kerja untuk fulltime bisnes Shaklee. KELEBIHAN DAN FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE DATANG DARI PELBAGAI ASPEK DAN SUMBER:

  • Bonus tunai untuk jualan persendirian dari 5%-21% apabila mencapai minima jualan dalam sebulan
  • Bonus tunai untuk jualan kumpulan
  • Bonus tunai apabila melahirkan ketua jualan
  • Incentif khas coordinator, key, senior key dan master coordinator
  • Insentif tunai kereta
  • Insentif pelancongan
  • Award semasa National Conference
  • Beli produk pada harga ahli Shaklee
  • Untung runcit bila menjual semula produk mengikut harga retail iaitu >20% lebih tinggi dari harga ahli

Secara umum, anggaran bonus tahunan ahli Shaklee yang serius berniaga adalah seperti:


PURATA PENDAPATAN TAHUNAN AHLI SHAKLEE MENGIKUT RANK




RankPurata Pendapatan Tahunan
Master CoordinatorRM600,000
Senior Key CoordinatorRM350,000
Key CoordinatorRM250,000
Senior CoordinatorRM150,000
CoordinatorRM80,000
Senior SupervisorRM36,000
SupervisorRM20,000


Ini adalah contoh anggaran umum sahaja. 2 orang yang punya rank sama tak semestinya mendapat bonus yg sama kerana bonus Shaklee tak ada limit.

Perlu diingat, Shaklee adalah syarikat yang mengamalkan MLM patuh syariah. Rujuk entry ini untuk ulasan dari penulis tersohor, ini untuk status halal dan ini ciri ciri MLM patuh Syariah. Leaders / upline perlu memberi tunjuk ajar sebaik mungkin pada ahli yang betul - betul ingin berniaga, namun bukanlah spoon feeding. Jadi, sangat penting untuk ahli yang belum register Shaklee memilih kumpulan yang memang terbukti berjaya dan upline tak lepas tangan supaya anda sama2 mendapat faedah dan kelebihan menjadi ahli Shaklee.


JADI, KENAPA NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE DENGAN KUMPULAN KAMI DAN APA ISTIMEWA DAN KELEBIHAN KUMPULAN KAMI?



  • dinaungi oleh 3 Master hebat
  • kumpulan yang telah berjaya melahirkan 24 masters dalam tempoh 3 tahun dan still growing
  • sokongan berterusan secara online
  • tunjuk ajar marketing online
  • offline coaching atas permintaan ahli sendiri mengikut keselesaan
  • gathering & santai bersama keluarga
  • seminar magic dan jom hebat yang disertai oleh ahli dari keseluruhan kumpulan dan speakers di kalangan master2 yg berjaya dilahirkan.



Faedah dan kelebihan menjadi ahli Shaklee, magic paka
Program Magic kumpulan Jutawan Shaklee di Paka, Terengganu dan tour ke seluruh Malaysia

TERUJA?
JADI BAGAIMANA CARA NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE SUPAYA TIDAK TERLEPAS FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE NI?

Cara 1:

Yuran keahlian Shaklee adalah rm65 seumur hidup. Ini kalau tinggal berdekatan dengan cawangan Shaklee dan nak ambil sendiri starter kit. Kalau rasa jauh dan menyusahkan, kit dan produk boleh terus dihantar ke rumah atau opis dengan flat rate rm10 semenanjung atau rm20 sabah sarawak. Jadi maksima rm75 yuran keahlian shaklee untuk orang semenjung dan rm85 untuk sabah dan sarawak.


Cara 2:

Jika memang nak berniaga, sesuai untuk pilih cara kedua. Beli produk Shaklee dengan nilai 200uv bersamaan rm660 semenanjung untuk jadi ahli shaklee percuma, free membership fee atau wave rm65 yuran keahlian shaklee tu. Untuk orang sabah/sarawak 200uv bersamaan belian produk rm700. Taktahu nak beli produk apa? Hubungi saya dahulu untuk membantu anda memilih produk supaya anda layak menjadi ahli shaklee percuma.


Cara 3:

Belian 2 botol vivix akan melayakkan anda mendapat keahlian shaklee percuma.


Cara 4:

Belian 3 kotak kolagen Shaklee melayakkan anda mendapat keahlian shaklee percuma.


Finally:

Dah pilih option yang sesuai, bolehlah isi membership form di sini dan saya akan teruskan untuk registration anda dan hubungi anda untuk urusan pembayaran.


KENAPA KENA JOIN KUMPULAN SHAKLEE KAMI, APA ISTIMEWA DAN PERBEZAAN KAMI?



  • perniagaan shaklee yg kami amalkan adalah berasaskan produk. Share tentang kebaikan produk bukan membeli stok beribu2 utk dpt bonus banyak one time only.
  • Sistem yang halal
  • Sesuai untuk golongan dari pelbagai background janji rajin dan bersungguh-sungguh nak belajar
  • Perkongsian tentang cara marketing secara online masa kini
  • Invitation ke group tertutup di FB untuk tip marketing menarik dan motivasi.

Offer yg best ni hanya eksklusif yang register dengan saya sahaja.


PERLU MAINTAIN POINT SETIAP BULAN ATAU BERGIAT AKTIFKAH BILA DAH JOIN JADI AHLI SHAKLEE?


Tidak perlu. Bagi memang yang 'nak makan sendiri ja', tak perlu maintain sebarang point dalam masa sebulan. Untuk yg berkobar nak berniaga dan mendapat bonus sebagai pendapatan, perlu capai jualan minima barulah dapat rebet tunai. Syarat terbaru Shaklee pula adalah anda hanya perlu buat belian sekurang-kurangnya sekali SETAHUN untuk lifetime membership. Mudah dan berbaloikan!


JIKA NAK DAFTAR SENDIRI DI CAWANGAN SHAKLEE, BOLEH TAK?

Boleh namun sebaiknya hubungi saya dahulu untuk diberi panduan. Saya juga boleh pre-register ahli baru secara online. Namun, jika anda memang nak buat sendiri secara walk in, cuma perlu ingat dan isi detail saya sebagai sponsor / upline anda, ID 846056 nama Ida Khairani.


APA NAK BUAT JIKA SAYA DAH DAFTAR DENGAN ORANG LAIN TETAPI TIDAK MENDAPAT GUIDELINE UNTUK BISNES SHAKLEE? 

Anda boleh tukar upline dengan register semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula2 mendaftar dan ikuti cara dan option di atas. Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda, 846056. Saya akan membimbing anda sehingga berjaya. Dengan menjadi ahli di bawah saya (menggunakan ID saya 846056 sebagai sponsor), anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami.



KALAU SAYA SEKADAR NAK MAKAN SAHAJA, PERLUKAH SAYA REGISTER SEBAGAI AHLI SHAKLEE? RUGI TAK KALAU SAYA TAK REGISTER?


Keahlian Shaklee sangat mudah dan berbaloi. Bukan sahaja kelebihan dapat beli produk pada harga ahli Shaklee yang jauh lebih murah, malah faedah yang lagi best adalah dapat kumpul point. Ia umpama kita memiliki kad jusco/bonuslink di mana bila shopping pada jumlah tertentu, collect point dan dpt rebet voucer utk belian seterusnya. Kalau anda tak jadi ahli Shaklee yang sah, point yang anda beli tu dapat pada seller. Rugilah kalau anda memang pengguna tegar Shaklee yang asyik repeat order dan buat belian banyak. Malah kalau anda bersungguh-sungguh berkongsi dan kumpul point yang besar setiap bulan, banyak lagi faedah yang bakal anda dapat.



Boleh baca ini..




dan baca soalan soalan yang sering diajukan



serta tidak ketinggalan 




Bagi yang berminat jangan lupa untuk menghubungi saya dengan email ke admin[@]mysupervitamins[.}com dan mendaftar dengan mengisi borang keahlian Shaklee ini.  Shaklee Extraordinary Team di bawah kumpulan Jutawan Shaklee dan Lady Boss mengalu alukan kedatangan anda ke dalam keluarga Shaklee kami. Saya, Ida Khairani adalah Shaklee Independent Distributor (Rank terkini : Key Coordinator) dengan ID 846056 mengalu  alukan pembelian dan kedatangan anda dan sama sama kita merebut segala faedah dan kelebihan yang ditawarkan Shaklee.





Ida Khairani
Shaklee Independent Distributor
ID 846056


Jika rasa artikel ini berguna, kongsikan. Sharing is Caring :)

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.