Cara ke Shaklee Penang ( Seberang Jaya)

Salam dan Hi,

Cawangan Shaklee Seberang Jaya,
Penang tak adalah susah nak sampai. Antara cawangan favourite saya ni dan warga utara. Tak la ramai sangat orang kalau anda orang yang bertuah.. Hehe.. Ramai yang suka walk in ke cawangan, jadi saya tunjukkan jalannya ya. Supaya anda tidak sesat untuk ke cawangan Shaklee, Pulau Pinang sekali dengan cara-cara nak membeli dengan menggunakan Id saya, 846056. Lepas walk in, boleh call saya di 013 488 2382 untuk konsultasi eksklusif dan kalau kebetulan saya free dan available, boleh jumpa juga kalau sudilah. Terutama jika anda nak mendaftar sebagai ahli di bawah saya.





Cawangan Shaklee Penang @ Seberang Jaya ni terletak di Jalan Todak 1, jalan tu one way. Pusat jualan Shaklee bersebelahan dengan Bank Rakyat & belakang Petronas yg ada KFC.

Untuk ke sini, perlu melalui Sunway Carnival sebelah kiri & deretan bank termasuk Affin Bank di sebelah kanan.





Kalau anda dari Highway Utara Selatan (ke utara) & selepas melalui Masjid Seberang Jaya ambil susur keluar ke arah Butterworth di Butterworth-Kulim Highway. Kalau dari utara ke arah selatan, ada landamark balai polis di sebelah kiri. Jadi susur keluar dan ambil 2nd exit di bulatan berlampu isyarat untuk ke arah Butterworth.

Kemudia akan nampak Caltex yg ada McD dan Petronas yg ada KFC di sebelah kiri jalan/highway. Masuk ke Caltex or Petronas untuk ke Jalan Todak 4. Anda kena buat 1 round melalui Jalan Todak 4 dan Sunway Carnival kerana situ jalannya one way. Shaklee ada di belakang Petronas tu ja di Jalan Todak 1.

Harap jumpalah hendaknya. Ok, untuk membeli terus ja ke kaunter dan ambil borang pesanan. Kalau ada customer yg sedang menunggu, kena ambil no giliran dahulu. Jika tak ada pelanggan, boleh ja terus ke kaunter untuk buat belian dengan gunakan ID saya, 846056 khas untuk pelanggan Mysupervitamins. Isikan ID dan tanda apa nak beli.

Pembayaran boleh secara credit card, debit card dan tunai. Tak susah untuk jadi lebih sihat & cantik. Kalau rasa tak nak walk in, hubungi saya untuk saya uruskan pembelian anda dan produk Shaklee akan terus dihantar ke rumah anda.

Pengumuman !!!


Shaklee Penang dah berpindah ke bangunan baru yang cantik lagi gah ! 
Alamatnya No 81, 83 dan 85 Jalan Todak 6, Pusat Komersial Sunway Perdana.

Jangan sesat ya!


Ida Khairani Ahmad
Id 846056
admin@mysupervitamins.com
http://facebook.com/Mysupervitamins

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.