Vitamin penting untuk ibu selepas bersalin

Selepas bersalin, banyak pantang larang yg sering kita dengar. Kesemuanya demi menjaga kesihatan kita bukan saja untuk jangka masa pendek tapi kesannya sehinggalah ke tua. Jadi, sebaiknya cuba amalkan mana yg mampu.

Untuk gaya hidup masa kini yg serba nak ringkas dan pantas, boleh ambil vitamin Shaklee yg terbukti berkesan. Apa yg kami cadangkan khas untuk ibu selepas bersalin a.k.a berpantang adalah

Vitamin C, B Complex, Zink dan Vitalea. Penambahan Energizing Soy Protein sangat digalakkan.

Mengapa supplemen ini?

Ibu yang bersalin selalunya mengalami luka-luka luaran mahupun dalaman termasuk di bahagian rahim. Jadi vit c n zinc perlu di mana ia dapat membantu menyembuhkan luka. Kedua-dua vitamin ni juga sesuai diambil bagi mereka yg tak makan haruan

Kehilangan tenaga yang banyak sudah semestinya selepas bersalin,jadi pengambilan b complex bagi mengembalikan tenaga dan membantu menangani stress sangat penting.

Rutin berpantang pula membuatkan ibu seringkali terpaksa memilih makan dan mungkin berlaku kekurangan nutrisi lengkap. Jadi pengambilan vitalea adalah yg terbaik sebab ia merupakan multivitamin yg lengkap dengan mineral yg diperlukan oleh badan. Lebih-lebih Vitalea dilengkapi zat besi yang diperlukan ibu yg dh tentunya banyak kehilangan darah selepas bersalin.





Ramai yang telah mencuba dan dapat merasakan kesihatan dan pemulihan dalam masa lebih cepat.

Untuk membuat pesanan, boleh isi form
http://www.mysupervitamins.com/p/order.html

Jika ingin bertanya, hubungi admin[@]mysupervitamins.com

- Posted using BlogPress from my iPhone

ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.