Apa Jadi dan Kesan Selepas Guna Vitamin C dan E Shaklee

Menurut kajian sejak sekian lama, kebaikan vitamin c dan e sangat banyak. Kumpulan vitamin ni adalah tinggi anti oksida yang mampu membantu badan melawan radikal bebas. Radikal bebas ni kita tak nampak tapi asasnya ia wujud dalam pencemaran dalam dunia kita ni. Bila radikal bebas masuk ke dalam tubuh, ia merosakkan sel badan dan kita terdedah pada perubahan negatif termasuklah kulit yang gatal, berjerawat hinggalah pada barah.

Antara testimonial para pengguna Vitamin C dan Vitamin E Shaklee yang telah menggunakan supplemen kami secara konsisten boleh rujuk gambar bawah ni. Apa jadi pada mereka dan kesan Selepas Guna Vitamin C dan E Shaklee ni?



Pada bulan Jun 2015 ni, sempena raya dah nak dekat juga ni.. Eloklah kita restok vitamin kita supaya wajah lebih cantik dan berseri di pagi raya.

Kebaikan Vitamin C

Vitamin C membantu
tingkatkan Imun
Kulit Sihat & Cantik
kurangkan radang akibat Ekzema dan Resdung
sesuai untuk orang yang Senang jatuh sakit : Demam, Selsema.
membantu pesakit Denggi
membantu kawalan gula
bantu seral zat besi penting untuk yang alami anemia
 1-2 biji sehari selepas makan.. Kalau ada vitalea, boleh ambil serentak utk bantu serapan zat besi dlm vitalea.
Kebaikan Vitamin E
Vitamin E membantu
 kuatkan arteri, membantu kesihatan jantung dan peredaran darah
 tinggi anti oksida
 kurangkan bekas parut jerawat
 kurangkan jeragat
 intimasi suami isteri

Untuk mendapatkan vitamin c dan vitamin e pada harga istimewa, apa kata sertai kami dan anda layak mendapat sebotol mulvitamin vitalea secara percuma! Malah harga promosi bulan Jun sangat rendah berbanding kebaikan vitamin e dan c yang akan kita perolehi. Hubungi saya segera di 013 488 2382 untuk order!


Ketahui


dan


Juga




Nak berniaga dan jana pendapatan dengan Shaklee secara online? Semuanya di hujung jari sahaja. Anda boleh menggenggam pasif side income atau pendapatan aktif 3-4-5 angka hanya menggunakan medium blog, lebih-lebih lagi jika anda sememangnya seorang blogger tegar! Perniagaan Shaklee juga boleh dijalankan secara direct atau offline jika itu menjadi kepakaran anda.

Jangan ragu-ragu untuk bertanya kerana saya sedia membantu anda. Untuk order, boleh isi form online dengan boleh klik gambar di bawah atau hubungi saya.



ida ahmad

About ida ahmad

Ibu kepada 3 anak ini adalah 'working from home mom' dan blogger yg sudah lama menggunakan blog sebagai medium utk berbisnes sejak 2007. Beliau positif utk memberi yg terbaik buat keluarga, masyarakat dan agama sebagai saham akhirat.